Ik vond het leuk voor ongeveer 2 dagen en daarna niet meer. Misschien komt dat omdat ik sowieso niet zo van sportgames houd maar ik vond het gewoon niet spannend genoeg.
als de serve niet lukt, ga dan maar verder weg van de tafel staan, als je ver genoeg naar links staatn en nog ver weg van tafel moet et lukken
Wie heeft er met trueskill 50?Want daar moet ik tegen spelen om die ene achievement te halen.Wie wilt dat tegen mij spelen?Voeg me dan maar toe
Geen enkele Nederlander heeft dat. Probeer het anders op xbox.com. Maar meestal is het zo, voor wat, hoort wat.
Ik heb bij leaderboards gekeken en ik heb een engelse toegevoegd nu maar hopen dat hij me accepteert.Waarom heeft dat geen nederlander eigenlijk? En waar kan je zien hoeveel skill je zelf hebt?
omdat het misschien fukkin moeilijk is om te krijgen?? sjongejonge. kijk bij leaderboards, daar zie je jezelf
En je denkt dat iemand je zo maar tot level 50 boost? Ik hoop maar voor jouw dat je nog geen ranked match hebt verloren, want met 2 losses zit je toch al zo'n 10 uur te boosten met verschillende mensen.
Dat geeft niet want ik vind het een leuk spel en speel het nog steeds. Er zijn best vaak mensen online vind ik
Kan iemand mij vertellen hoe je ook alweer 50 ranked tournaments deed? heb het wel geweten maar een tijdje niet gespeeld dus weet het niet meer
Op hoop van zegen : 1 jaar na de laatste post... Heb deze game onlangs nog eens van tussen het vele stof gehaald en ik heb gemerkt dat ik alle live achievements mis.. Is er nog iemand die hetzelfde heeft en zin heeft om nog eens samen voor de achievements te gaan ( 5 opeenvolgende matches winnen en 5 keer tegen iemand winnen zonder dat die ook maar 1 punt pakt.)
in het kader van de xboxworld challenge even door mijn games heen zitten zoeken waar ik nog wat GS kon halen. Had tot een paar dagen geleden slechts 5 puntjes dus er moest nog wel wat te halen zijn dacht ik. DAt valt dus vies tegen . ben wel een paar puntjes verder maar het schiet niet op, is lastiger dan ik dacht. Speelt er nog wel eens iemand online? zijn praktisch geen matches meer te vinden. Misschien kunnnen we elkaar even aan wat achievements helpen, dan lijkt het nog iets *) Als je wil kun je me toevoegen. GT is Superlex