1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jun 2006.

1. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ja kweet het niet... Gewoon goed spelen... Gebruik sowieso dat serveer trucje, dat werkt bij 8 van de 11 spelers, alleen verschilt de afstand tot de tafel per speler. En ja... Je moet even kijken waar ze sterk in zijn, je moet tegen Jesper, Mark en Solayman geen harde ballen gaan slaan als je met Kumi speelt, want die krijg je dan 10x zo hard weer terug, dan moet je echt met Y gaan werken en langzame balletjes slaan tot je focus geladen is en dan flink met spin naar de hoeken uithalen.

2. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met 4 poppetjes de All-star tournament gehaald. Maar het is met sommige zo moeilijk om het te halen. Dat ik er maar mee stop mss ga ik het over een weekje wel weer proberen..........nu eerst maar ff MotoGP spelen

3. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit geloof je toch niet eerste set (nog steeds tege luc) verloren (express dacht mischien loopt het nu anders want ik kwam altijd 1 -0 voor en verloor met 2-1)
    Nu dus 1-0 achter en de andere set met 11 - 8 gewonne na mooi 1 -1 dan de 3 set kom ik met 5-1 achter wordt het 5-3 dan wordt het 7 - 5 en dan 10 - 8 voor mij dus ik dacht nag dees heb ik binne dan wordt het 10 -9 dan twee smashe voor mij die hij nog net aan heeft en dan bij de tweede smash van mij slaat hij hem hard terug en ik had hem dus niet dus deuce en dan verlies ik met 12 - 10 ik wordt echt gek van dit spel maa rik moet hem gewoon halen:{

4. Yonezaki

Yonezaki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel je de ralley tot je focusbar volledig is geladen, voor je focusshots slaat?
    Dat lijkt me wel een lastige manier om te winnnen.

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, het ligt er een beetje aan, met de Rechter Button kan je natuurlijk ook al een focus shot maken. Ik probeer altijd eerst een beetje rustig heen en weer te tikken en dan opeens uit te halen naar 1 richting, dan analyseren welke kant de tegenstander opgaat en dan (wanneer mogelijk) een focusshot op de opening (met spin).
    Focusshots met spin naar links of rechts zijn dodelijk, zeker als je ze heel laag en kort over het net speelt, daarom wacht ik meestal tot de focus balk vol is, dan kan je er meerdere achter elkaar slaan, die haalt de CPU meestal niet.

6. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk maar daar ben ik mee gestopt want dan zie ik het in slow motion bij me eigen en dan die ander slaat heel snel in het andere hoekje en dan heb ik hem niet:mad:

7. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YESSS mijn dag is weer goed 1 - 11 verloren en toen 11 - 7 en 11 -9 woewoeoweoweo eindelijk nu tegen kumi die zal ik dan ook maar ff verslaan kzit er nu helemaal in!

Het is ook wel grappig als dat mannetje op ze buik valt al iemand meegemaakt?

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Yup, meerdere malen al :) Wel grappig idd, maar de game wordt er niet makkelijker van 8)

9. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha klopt maarja ik vind het offline maar een raar spel want tegen luc heb ik al 20 potjes gespeeld en eindelijk gewonnen dan de ronde daarna tege kumi win ik en dan tege solayman de eerste set 15 - 13 gewonne en dan de tweede met 11-2:confused:

10. mars15

mars15 Guest

Blijft een top game, heb 5 uur SP gespeeld op naar de 10, hoeveel uur hebben jullie al gespeeld

11. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik nu 7 uur. Ben eindelijk terug van mijn vakantie'tje dus kan ik weer spelen.

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    3 uur sinds ik het spel heb, heb hem al sinds die uit is :+.

13. mars15

mars15 Guest

ik heb hem ook sinds die uit is, dag er voor ofzo. Heb nu achievement van met alle spelers een toernooi winnen. Was bijna een maand nadat ik me laatste achievement had: Unlock Mark.

Maar nu 2 potjes online gespeeld en beide gewonnen. Ik ga er nog meer Proberen

29 gewonnen
    27 verloren

Echt slecht..

Milo heb 155 wins en 24 loss

14. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ofline al 12 uur gespeeld :thumbs:

15. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    En de All star achievement is binnen. Hiernet mijn 3 laatste wedstrijden gewonnen zonder veel problemen (altijd in 2 sets). Vooral Solayman heb ik afgedroogd met 11-1 en 11-5, Luc in de finale was 11-3, 11-3. :D

16. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft toch niet op default settings

17. Niloz

Niloz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m vandaag ook gekocht voor 36 pleuro's.

18. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig Mediamarkt?:+

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet 1x het All Star toernooi op Default Settings uitspelen.

[Edit]
    Ik sta wel mooi 3e van Nederland op Mygamercard.net :)

Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  20. mars15

mars15 Guest

dat zegt niks :emo:

Deel Deze Pagina