1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jun 2006.

1. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het spel toch echt maar een keer moet proberen, zoals jullie hier over praten... :+

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk zou ik het geen aanrader vinden. Als een spel weinig diepgang heeft, dan is dit het wel :)
    Je doet eigenlijk ieder potje weet hetzelfde, balletjes terug slaan. Je ziet ook sommige reacties hiertussen die zeggen dat ze na 1 uur het spel al zat waren, omdat het gewoon te repetief is.
    Ik persoonlijk vind het een leuk spel blijven. Als dat je weinig uitmaakt, dat je veel hetzelfde doet, dan kan je dit spel wel met een gerust hart kopen. Mits je van sportspellen houdt natuurlijk.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    pfff..er zijn wel weinig mensen online :eek:
    of heb ik gister gewoon toevallig op een verkeerd tijdstip gespeeld??

4. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan altijd wel makkelijk een potje spelen.
    Dus ik denk dat je toch echt op een verkeerd tijdstip hebt gespeeld want ik heb nog nooit niet kunnen spelen:9 .

5. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welk serveer trucje?

leg eens uit AUB ;)

6. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wil ik ook wel weten want ik snap er niks van drie stappen opzij en dan met x maar dat lukt mij niet hoor=(

7. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    check me tip list in me sig

8. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou zeker van sportspellen, dus dat komt dan mooi uit. En over de diepgang, ik dacht toen ik voor het eerst een trailer van deze game zag direct ook al dat het steeds veel van hetzelfde zal zijn, maar dat lijkt me niet zo heel erg. Voor echte diepgang heb ik altijd Oblivion nog ;)

9. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo kan ik toch geen ace slaan, maar hij heeft het wel moeilijker met de return dus kan ik makkelijker het punt maken
    toch bedankt voor de tip(s)

10. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik gelezen maar het lukt me nog steeds niet ik zal het nog maar een keertje lezen.

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afhankelijk van je character moet je 4 of 5 stappen naar rechts doen, en dan volledig naar links serveren met een maximale linker spin. Soms maakt het ook nog uit of maximale of halve snelheid gebruikt. Solayman en Juergen slaan de bal nog vaak terug, dus ga eerst oefenen op Haley die mist ze meestal volgens mij.

12. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok zal het proberen!:thumbs:

Gelukt!

Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  13. Niloz

Niloz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ne, Vroom en die andere dwaas.

14. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk gametype is dat extebision of Tournament ?

15. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Exhibition

Heej hoe kun je nou met Kumi tegen Jung Soo in de all star circuit een ace slaan want ik kan Jung Soo maar niet verslaan en een ace lukt ook niet

16. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die topspin ook hebben? welke is leuker, deze of topspin?
    en geef misschien nog een cijfer voor beiden dan?

17. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb beide games maar vind Top Spin leuker ivm de career.
    Table tennis is leuk online en het is een geweldige game maar nadat je alles hebt gehaald en het online gebeuren saai begint te worden is er niets meer.

Bij Top Spin kan je ook eigen personages maken, TT heeft dit helaas niet en ik vind ook dat de characters bij TT niet goed zijn uitgewerkt. De sterke spelers hebben een plus boven de spelers met veel spin.

TT heeft daartegen weer leukere en snellere aktie, de matches zijn soms echt spannend en het geeft een kick als je een rally online heb van 200+.
    Ik vind de controls bij TT beter uitgewerkt en dat mag wel in zo'n snelle game. Ik heb Top Spin ook pas na Table Tennis gekocht.

Ik zou Table Tennis een 7,5 geven en Top Spin een 8,0.

18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb TopSpin niet, ben hem wel van plan te kopen en denk dat ik hem persoonlijk ook leuker vind... Denk ik... Inderdaad omdat Top Spin die Career Mode heeft, dat is enigszins nog iets van diepgang... Table Tennis heeft echt een diepgang van 0,0 en dat vind ik soms wel eens jammer.

Maar ja, zoals xerofox reeds gezegd heeft, is de besturing van Table Tennis beter (ik heb Top Spin 2 al wel gespeeld vandaar dat ik hier over kan oordelen) is het intensiever en ook vele malen mooier.

Vraag
    Weet iemand hoe dat TrueSkill systeem werkt? Wanneer ga je een punt omhoog? Welk level moet je daarvoor verslaan? Etc.

Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    http://www.xbox.com/en-US/community/news/2006/0620-tabletennistourney.htm

jippie :9 een toernooi :D

20. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou een uur met die kut Kumi spelen tegen Mark eindelijk luc verslagen na een paar uur en dan Mark en ik wordt echt HELMAAL gek hoe sla je nou een ace tege die kerel want bij Mark en Luc lukt het bij mij als enigst niet dan wordt het 4 - 0 voor mij en dan 6 - 4 en dan verlieze met 8 - 6 terwijl je hem alle kanten op slaat :mad:

Deel Deze Pagina