1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jun 2006.

  1. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks, ik geniet echt van dit spel. Maar toen ik online ging spelen hadden we een rally van 187. Maar bij 150 leek het wel of het balletje kapot was :confused: Je had zo'n heel dof geluid en hij leek niet meer zo hoog te stuiteren. Btw wat houdt het in: win a match softly, gewoon dik winnen ofzo?
     
  2. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een backspin bal net over het net spelen en dan zorgen dat je met dat punt de wedstrijd wint.
     
  3. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, is weeral een tijdje geleden dat ik RTB gespeeld heb. Wil zodanig alles spelen. Nu ben ik terug volop met G.R.A.W. bezig en binnenkort krijg ik PGR3 en NFSMW in de brievenbus. Die X360 toch, sinds ik die gekocht heb is het een verslaving geworden |:-
     
  4. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    :): Zullen we ene praatgroep starten?
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Maar of dit zal helpen is een andere vraag...
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kunnen we in ieder geval samen gamen he :)
    Ik heb nog nooit met z'n 2-en op 1 360 gespeeld, misschien wordt het daar eens tijd voor.

    Dan gaan we Table Tennis spelen, maar dat eindigt dan natuurlijk in ruzie omdat het vervelende balletjes zijn die gespeeld worden :9
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik snap werkelijk geen moer van dat TrueSkill systeem, hoe kan iemand nou 25 wins hebben en 3 losses en dan een TrueSkill Ranking van 50 hebben, terwijl iemand anders 133 wins en 20 losses heeft en die heeft een TrueSkill van 26!

    Ik snap er de ballen van!
     
  8. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu deze week 30 wins en 1 lose. maar toch blijf ik rank 30.
    Die gasten die 50 zijn, cheaten eigenlijk. Want ze spreken met iemand af in ranked matches.
    Hoe hoger de trueskill van de tegenstander is waar van je wint, hoe meer punten je krijgt voor jouw TrueSkill. Die gast met 25 wins heeft dus gewoon 25 keer gespeeld tegen een gast van level 50 en zo komt die ook aan die level 50.

    Ik win alleen maar van level 10/20 mensen, dus ik stijg niet zo hard, en moet dus veel meer winnen om tot 50 te komen.

    Zo kwam ik gister RANCE6 tegen de nummer 1 in Gamerscore bij timed tournament. Maar die bakt er echt niks van. maar toch heeft hij die GOAT gehaald.
    Op andere forums wordt zelfs geld aangeboden om te helpen met boosten.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Das echt dom gewoon... 't Werkt ook totaal niet, er is een kerel die heeft 849 wins en 89 loses, das vet goed! Maar zelfs die heeft nog maar een TrueSkill van 43, wat is dat nou? Echt een schijtsysteem!
     
  10. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd ik vind dat trueskill systeem ook helemaal niet werken. Ik sta dan niet zo hoog heb 50 potjes gewonnen en 8 verloren(vind ik niet echt slecht ofzo)
    En dan zie ik een paar plaatsen hger iemand staan met 4 gewonnen en 5 verloren!:mad: Dat slaat toch nergens op|:-
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik heb een voice berichtje gekregen van een loser uit de Verenigde Staten.
    "Hey nice match, with your backspin balls you backspin whore!"

    Wedstrijd ging als volgt:
    Ik speelde met Mark tegen hem met Luc. Nadat ik 0-4 achter kwam met gewoon curve en harde ballen te slaan, had ik door dat ik er zo niet langskwam, toen ben ik van die enorm backspin ballen met draaiing naar links en rechts gaan geven en daar was hij niet tegen bestand. Na 20 minuten heb ik de wedstrijd met 8-6 gewonnen! *)

    Ik ben het helemaal met je eens. En dat is zeker niet slecht 50 gewonnen 8 verloren! Ik heb er 50 gewonnen en 20 verloren, ik heb dan ook 10 potjes verloren omdat ik het spel toen totaal niet kende :p beetje dom hehe
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    _O_
    Whaha, hij noemt je backspinhoer. :D
    Wel cool dat je met die achterstand terug kwam.
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meteen maar even Backspin-Whore onder m'n Profielnaam gegooit :9

    Maar goed, ik kwam gewoon echt niet langs die kerel, dus ja, ik moest wel een andere tactiek gebruiken. Met succes }:]
     
  14. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Lache spel gisteren gehaald beetje topspin alleen dan op een klein veld!!
     
  15. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow....bijna met elke character de all-star tournament gehaald alleen nog met Kumi, Jesper en Carmen:thumbs:
     
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Kumi is huilen met de pet op =(
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  18. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die dan zo slecht in de game? volgens mij is haley niet veel beter toch?
     
  19. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet niet, ik vind dat Kumi een beetje korte armpjes heeft, je kan met haar alleen maar winnen als je van die langzame spinballen geeft... En dat duurt zooo lang... En ik vind het niet leuk omdat ik een beetje vaart in het potje wil hebben. Maar goed, ik heb het uiteindelijk wel gehaald!

    Shit, begint op 10 juli... en dan ga ik precies 2 weken op vakantie... Anders had ik zeker wel meegedaan, ben bezig met een aardige winning streak op XBox Live :)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2006
  20. basovich

    basovich Guest

    en hier voor de mensen die de XBW competitie willen spelen :)
     

Deel Deze Pagina