Ik zat gisteren lekker te tafeltennis op de HDTV en met 5.1 aan. Komt het spel bij het opstart stukje dat die R* balletje valt, komt mijn hond er aan rennen naar de TV en neemt bijna een hap uit het beeld. Hij is helemaal gek van ballen Maar ik kan Jesper nog steeds niet verslaan, iemand idee ?!
Ik moet alleen nog de All star halen met cassidy en ik zit bij de Mark en dan komt als het goed is Kumi nog en dan heb ik hem maar ik kan die kut kerel weer niet halen
Gister eindelijk Pro Circuit gehaald met Jesper, blijkt er nog een All-Star circuit te zijn Jongens, WTF Nouja, ga daar vandaag maar eens aan beginnen.
Awel hé, ik heb met de All Star circuit gemakkelijker gehad dan met de Pro. Na de Pro ben ik wel enorm veel online gaan spelen en heb pas de All Star een paar weken nadien gehaald. Misschien is dit nog een tip...
Die Jesper is zo irietant ik wou dat ze die uit het spel gooiden, bijna iedereen speelt er mee online
alleen al daarom weiger ik met hem te spelen. Ik maak liever punten met mooie effectballen, dan gewoon op pure kracht en snelheid. Tot nu toe speel ik met Liu Ping
Als je eenmaal wint van online Jespers, vind je het wel leuk Want dat betekent dat je heel veel partijtjes kan winnen
Jesper vindt ik trouwens het makkelijkste om online te verslaan. echt zo simpel. Zoek soms gewoon mensen met jesper omdat die zo makkelijk te verslaan zijn. Wel balen dat ik op vakantie ga net tijdens dat tournooi.
net all-star circuit gehaald, ik ga nu proberen om the savant te halen (all star met iedereen). Gewoon op 1 game zetten van 7 punten . Gister ook alle arena's vrijgespeeld. Gewoon in exhibition met iedereen een ace slaan.