1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jun 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    weet je toch wel :emo:
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nu met alle spelers een ace te slaan maar alleen met Jesper lukt het niet hoe moet ik het met hem doen..?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    heeel erg vaak ranked matches winnen, en zo min mogelijk verliezen :D
     
  4. AjAx-Jo0d

    AjAx-Jo0d Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik weet dit nog neit omdat ik het spel niet hebt maar k ben nu bij een vriend van me die heef net het Core System gekocht en RTT. we zijn het aan het spelen maar we bekeken de achievements en die begrepen we niet;)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden O-) :b:
     
  6. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren nog is online een paar potjes gespeeld en ook gewonnen.
    Wat me wel is opgevallen is dat er zeer weinig ranked tournaments worden georganiseerd.

    Zit aan trueskill 32.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  7. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Trueskill is nu 21 maar ik ga het nu weer vaker online doen dus dat gaat denk ik nog wel stijgen
     
  8. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lukt het ook niet van de rechterkant, maar wel van links. Komt denk ik omdat hij een klote backhand heeft ofzo en daarmee vanaf links moet slaan. Dus gewoon zoals je elke ace slaat van rechts, alleen dan vanaf links met B.
     
  9. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt! zal het proberen*)
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, volgens mij zijn mensen bang om ranked matches te spelen, van "owjeej, dan ben ik straks heel slecht" ofzo...
     
  11. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch zijn er meer mensen die ranked spelen, dan gewoon player match(ofzo iets)......Bij ranked is er altijd wel een tegenstander te vinden als je gewoon een potje speelt moet je soms wachten voordat er een teganstander is.
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik ben echt even kk pissig gewoon he! :mad:

    Gisteren 20 online wedstrijden gespeeld 4 verloren
    Vandaag 10 online wedstrijden gespeeld 8 verloren en alleen om die controller van de geest aan het geven is! Ben meteen van plaats 921 naar 1114 gezakt! Zit ik met een TrueRanking skill mannetje van 40 te spelen, sta ik na veel pijn en moeite 6-4 voor wordt m'n character gewoon leip, gaat opeens hele andere dingen dan ik zeggen, ballen die perfect aan komen worden gewoon niet eens geslagen, man man man, wat ben ik chagrijnig nu zeg, gvd! ARGH! Zo die 360 gaat ook maar meteen het raam uit!
     
  13. Pimp

    Pimp Guest

    Nou nou nou nou! Vandaag gewoon weer spelen, en dan wel winnen ;)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dit is echt een ongelofelijk spel! ik kan zo ongelofijk gefrustreerd raken als ik verlies (tv inelkaar slaan, controller opvreten enz; nog nooit eerder gehad), maar dit is het eerste spel waarna ik dan ook gewoon doorga, wat er ook gebeurd :eek:

    _O_

    en Tsux... :):
    en als je je 360 toch het raam uitkiept, waarschuw mij dan, dan kom ik em opvangen (een reserve is altijd handig 8))
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  15. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik ben toch weer verder gegaan en 5x gewonnen tegen hoog geplaatste spelers, sta nu op plaats 884 :)
     
  16. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter laat dan nooit!....... heb eindelijk de achiement "the windowmaker"
    Steeds had ik het dat je met 9-0 voorstaat ofzo en dan maakte hij net nog een puntje. En ook als je een slechte tegenstander hebt en je staat met 10-0 voor hij hij kapt er mij word het niet tot een ranked shotout gerekend( beetje dom eigelijk)
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe unlock je nou die outfits ik heb er al een aantal maar bij de meeste staat wel dat ik een paar punten achter moet komen en dan winnen na dat deed ik met 6-0 achter en 8 - 6 winne maar ik kreeg geen outfit!
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je 7 punten achter komen, je moet dus met 11 punten spelen.

    Maar je kan ook winnen door met een bepaalde character 24+ wedstrijden te winnen. Ofzoiets, halverwege de 20 ergens, kortom, je kan het beste met iedere speler het All-Star toernooi gaan winnen want dan ben je al aardig op weg :)
     
  19. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die heb ik al met elke speler het all star gewonnen:cool: Maar ik moet toch nog wel een aantal outfits
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je nog even flink door winnen met de spelers :)

    Ik had ook geprobeerd al die ehm "opdrachten" te doen met de spelers. Maar op een gegeven moment helpen die niet meer. Op een gegeven moment zijn opdrachten simpelweg 'op'. Ik moest voor Mark, Cassidy, Carmen en Jung Soo echt 25 wedstrijden winnen om de laatste shirtjes erbij te winnen.
     

Deel Deze Pagina