Rockstar Games Presents Table Tennis [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jun 2006.

1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ik dat maar doen:thumbs: Dan kom ik denk ik precies uit op 10 uur heb nu 9 uur en een kwartier

2. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kmoet nu nog 4 outfits met cassidy een stuk of 17 wedstrijden gewonnen en heb nu 9 uur en 54 minuten gespeeld komt precies goed uit dus

3. Pimp

Pimp Guest

Ik ook zoiets :eek:

4. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu 9 uur 58 en nog 2 outfits

5. basovich

basovich Guest

hoe kun je nou ingodsnaam tegen een cpu speler 2x op zijn tafel laten stuiteren om die shirts en tafels te krijgen ik vind het echt F*cking moelijk en dan staat er dat je een ace moet slaan voor een tafel, sla je een ace, krijg je hem niet :confused:...weet iemand hoe dit kan??

6. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 24 matches winnen dan heb je ze alle 3 dan heb je 22 en dan heb je win 22 matches with this character en dan nog twee :) Stond boven ergens ook al van Tsux:b:

7. basovich

basovich Guest

dus dan moet ik PER character 22 wedstrijden spelen:eek:

8. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook een shirtje vrijspelen door op de charecter zn trainings level op hard of hoger een tegentander verslaan, en dat is volgens mij niet zo moelijk

Je kunt dat trainings level vrijspelen door een ace te slaan met je charecter

9. vsus

vsus UEC... je weet togh!

Leuk Bevonden:
    0
    2 X stuiteren moet volgens mij door y in te houden en pookje naar achter, maar niet te veel want dan gaat 'ie in het net. Je kan met alle poppetjes een ace slaan door drie stappen naar rechts te doen en dan helemaal naar links serveren met x. Met Jesper is het mij alleen gelukt om drie stappen naar links te doen en dan helemaal rechts serveren met b.

10. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer een paar potjes online zitten spelen.
    Spijtig dat je meestal tegen spelers moet die pas de game hebben en zo uw skills niet kunt verbeteren. En als je dan op één speler valt die uiteindelijk sterker is en je verliest, dan ben je meteen een skill kwijt.

11. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je eigenlijk de widowmaker halen? Ik snap de beschrijving in het spel niet helemaal.

12. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet het niet zeker meer maar volgens mijn moet je 5 potjes met 7 - 0 winnen of dat de tegenstander maar 0 heeft en het hoeft niet op rij dus als het een keer niet lukt is het niet erg

13. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt :b:

14. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je waar ik slecht tegen kan, dat spelers weggaan tijdens een toernooi.
    Ik had de eerste 2 potjes gewonnen en nightmar ofzo ook dus het stond 2 - 2 - 0 - 0 in dat toernooitje. Laatste potje tegen nightmar komt hij 3 - 0 voor en dan verliest hij nog met 5 - 3 dus 1 - 0 voor mij dan wordt het 1 - 1 en dan stopt die flikker ermee:mad: Maar dan heb je er ook geen ranked tournament winst bij voor de 50 tournament wins want er staat nog steeds 2 en het moeten er dan 3 zijn:mad:

15. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon 5 potjes winnen zonder 1 punt tegen te krijgen dus 7-0 of 21-0 dat maakt niet uit....

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb gisteren nog even de Net Veteran binnen gehaald. Heb om precies te zijn 10 uur 0 min en 2 sec online gespeeld :)

En daar blijft het even bij want ik ga op vakantie maandag!

17. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Yes*) vandaag met elke speler de All-Star touranment gewonnen

The Savant is binnen...........JAHOE*)

18. vsus

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bezig the savant te halen, nog 7 characters te gaan!

19. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je nog wel ff bezig

20. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er ook mee begonnen deze middag. Heb bijna gedaan met mijn 2de characters 8)

Deel Deze Pagina