Kmoet nu nog 4 outfits met cassidy een stuk of 17 wedstrijden gewonnen en heb nu 9 uur en 54 minuten gespeeld komt precies goed uit dus
hoe kun je nou ingodsnaam tegen een cpu speler 2x op zijn tafel laten stuiteren om die shirts en tafels te krijgen ik vind het echt F*cking moelijk en dan staat er dat je een ace moet slaan voor een tafel, sla je een ace, krijg je hem niet ...weet iemand hoe dit kan??
Gewoon 24 matches winnen dan heb je ze alle 3 dan heb je 22 en dan heb je win 22 matches with this character en dan nog twee Stond boven ergens ook al van Tsux:b:
Je kunt ook een shirtje vrijspelen door op de charecter zn trainings level op hard of hoger een tegentander verslaan, en dat is volgens mij niet zo moelijk Je kunt dat trainings level vrijspelen door een ace te slaan met je charecter
2 X stuiteren moet volgens mij door y in te houden en pookje naar achter, maar niet te veel want dan gaat 'ie in het net. Je kan met alle poppetjes een ace slaan door drie stappen naar rechts te doen en dan helemaal naar links serveren met x. Met Jesper is het mij alleen gelukt om drie stappen naar links te doen en dan helemaal rechts serveren met b.
Gisteren weer een paar potjes online zitten spelen. Spijtig dat je meestal tegen spelers moet die pas de game hebben en zo uw skills niet kunt verbeteren. En als je dan op één speler valt die uiteindelijk sterker is en je verliest, dan ben je meteen een skill kwijt.
Kweet het niet zeker meer maar volgens mijn moet je 5 potjes met 7 - 0 winnen of dat de tegenstander maar 0 heeft en het hoeft niet op rij dus als het een keer niet lukt is het niet erg
Weet je waar ik slecht tegen kan, dat spelers weggaan tijdens een toernooi. Ik had de eerste 2 potjes gewonnen en nightmar ofzo ook dus het stond 2 - 2 - 0 - 0 in dat toernooitje. Laatste potje tegen nightmar komt hij 3 - 0 voor en dan verliest hij nog met 5 - 3 dus 1 - 0 voor mij dan wordt het 1 - 1 en dan stopt die flikker ermee Maar dan heb je er ook geen ranked tournament winst bij voor de 50 tournament wins want er staat nog steeds 2 en het moeten er dan 3 zijn
Nou ik heb gisteren nog even de Net Veteran binnen gehaald. Heb om precies te zijn 10 uur 0 min en 2 sec online gespeeld En daar blijft het even bij want ik ga op vakantie maandag!