1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jun 2006.

  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik heb deze game sinds gister en heb nu bijna met iedere speler het amateur toernooi gewonnen ben nog wel even zoet met deze game dus:p
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu met Juergen de middle class aan het spelen, en heb eerst 3 wedstrijden gespeeld en gewonnen, en nu begin ik automatisch nog een tournament erna te spelen en ik moet op 't moment ff weg.. kan ik niet saven ofzo?
     
  3. basovich

    basovich Guest

    gaat vanzelf, na elke wedstrijd saved ie.
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik nu afsluit gebeurt er niks?

    Ik had middle class geselecteerd, en 1 tournament daarvan gewonnen.. de 2e torunament met de 1e wedstrijd staat bij mij nu op pauze..

    Kan ik dan gewoon afsluiten en later als ik weer opstart weer teruggaan naar de 2e tournament en 1e wedstrijd van die 2e tournament van middle class? :p

    :b:
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ge zult uw 1ste wedstrijd van 2de tournament opnieuw beginnen van 0.
     
  6. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe oke

    nee niet dat ik straks de hele tournament overnieuw moet gaan doen ofzo xD
     
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiernet een beetje verder gedaan met de All Star tournament(s), deze keer met Kumi... wat is die SLECHT zeg. Kan zelf mijn eerste wedstrijd niet winnen tegen f*cking Jesper. En daar zijn 10 wedstrijden te winnen, niet moeilijk om de achievement te halen van die 10uur offline gamen. Met Kumi zet je al 10uur voor die all star tournament te winnen :D

    EDIT: met Haley is het niet veel beter... die "Savant" achievement ga ik opzij laten denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  8. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet zo moeilijk je moet alleen de zwakken en sterken punten van elk personage weten. Met Kumi moet je veel back spin(de Y knop) slagen gebruiken. En wachten tot je focusmeter vol is en dan in de hoekejs slaan. Jesper zal hem dan met moeite terug slaan waardoor jij een punt kunt pakken. En je hebt natuurlijk ook nog de perfecte opslag(een ace) :thumbs:
     
  9. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Die aces lukken nooit met kumi, eigenlijk alleen met jesper, mark, juergen:'-(
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor de tip. Hiernet gewonnen met Lui Ping, nog 6 te gaan.
    Zal dan Kumi en Haley als laatste proberen.
     
  11. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee man met elk persoon kun je wel een ace slaan alleen heeft elke persoon een andere plaats bij de tafel nodig....
    Alleen is het wel moeilijk om BIJ juergen of mark een ace te slaan
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiernet nog de circuit gewonnen met Cassidy, die aces waren heel simpel met haar. Nog is geprobeerd met Kumi maar die ga ik voor het laatste houden.
    Nu met Luc, die zijn aces lukken ook niet zo goed.
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
  14. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    grrr frustrerend spel.... Gister weer gespeeld geeneen wedstrijd gewonnen :confused:
     
  15. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag hier :

    heeft iemand het ook dat je xbox 360 uitvalt (of blijft hangen of zwart beeld krijgt), alleen bij het spelen van table tennis?
    ik heb namelijk dit probleem, en zoek er een oplossing voor.
    (heb gezien op een engels forum dat er nog zo mensen zijn)

    heeft iemand hier mss een oplossing? :eek:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    kan het mss aan het weer liggen?
    De 360 is altijd al een warm apparaatje geweest, en nu ook nog steeds die veel te warme temperaturen...het zou me niet verbazen

    //edit: ow wacht, het is alleen bij Table Tennis...dan valt deze optie al af 8)
     
  17. Capt. Yokohama

    Capt. Yokohama Jin the MC

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    omfg nu kan ik er echt niet meer aan uit :confused:

    nu steekt er geen cd in, en blijft mijn 360 hangen op het dashboard (half grijs beeld)

    het wordt teruggaan naar de winkel, en table tennis verkopen/ruilen aan iemand waar het wel gaat..
     
  18. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij ook op het dashboard blijft hangen, dan kan je er gif op innemen dat het je xbox zelf is hoor. en niet je game.

    Bij mijn tweede xbox was het zelfs zo, dat hij enkel bleef hangen, nadat ik PGR3 automatisch liet updaten,
    dus met patch deed hij het niet, en zonder patch wel...
    nieuwe xbox laten komen, en nu doet diezelfde disc het perfect.
     
  19. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag toch iets mooi mee gemaakt....
    Deed een potje op live....stond met 10-0 achter en kwam terug tot 10-10. Toen kwam ik 11-10 voor en dus een matchpoint, we hadden een rally van 209! en uiteindelijk pakte ik het punt.

    Ik was nog nooit zo blij met een overwinning
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    en die andere nog nooit zo teleurgesteld ;) (heb je al gechecked of je negatieve feedback hebt gekregen, sommige mensen kunnen niet tegen hun verlies :+)
     

Deel Deze Pagina