Misschien heb je daar wel gelijk in, wat de boer niet kent eet hij niet. Dat is ook logisch maar ik denk niet dat dat de (hoofd)reden is dat het spel maar € 40,00) kost, maar dat de produktiekosten gewoon vrij laag liggen.
Ik vind wel dat het een beetje vreemd is allemaal hoor. Deze game garandeert gewoon fun, dat lees je in alle reviews, urenlange plezier (mits je online kunt natuurlijk, maar er zijn veel meer games op de 360 die teren op het online gedeelte en die kosten ook gewoon € 60,00) en de mogelijkheid om echt je skills up te graden. Tevens is het de eerste keer dat er een tafeltennis game geslaagd op een console is uitgekomen.
Ik lees dan overal dat Table Tennis vooral de aandacht trekt omdat het toch maar € 40,00 of goedkoper gaat kosten. Dat vind ik een vreemde gang van zaken, we betalen liever € 60,00 voor de zoveelste shooter of Fifa deel 300 dan € 60,00 voor een game dat probeert iets nieuws te doen en daar (afgaande op de reviews en beelden) zeer goed in geslaagd is. Beetje bekrompen, ik hoop dan ook op een groot succes zodat meer developers het gaan aandurven om iets nieuws te doen ipv op safe te spelen.
(18 pagina's voor een simpel Pong spelletjes zegt genoeg, het gaat een succesje worden)
Laatst bewerkt: 23 mei 2006