1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik eerlijk gezegd wel. Maar alleen omdat ik Live heb en omdat ik nou eenmaal gek ben op sportsgames en dit idee spreekt me gewoon aan. Nu blijkt het spel gewoon een topgame te kunnen worden-zijn en zou ik niet weten waarom ik voor een game als dit waarin ik nu al weet dat ik veel uren plezier ga hebben geen € 60,00 zou neertellen maar voor een game als Tomb Raider Legends wel. Deze heeft een heel wat kortere levensduur dan Table Tennis, mits je over of Live beschikt of ontzettend veel vrienden hebt.

Dus ja, ik zou dat wel betalen.

2. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Jij wel want je vind het leuk geef je geen ongelijk. Maar ik denk dat de meeste mensen die een 360 hebben en een game gaan kopen toch eerder een andere titel zullen kopen als ze €60 op zak hebben dan dit spel.

3. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Daarbij de GTA games van Rockstar zijn ook altijd goedkoop in vergelijking met anders games.

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Misschien heb je daar wel gelijk in, wat de boer niet kent eet hij niet. Dat is ook logisch maar ik denk niet dat dat de (hoofd)reden is dat het spel maar € 40,00) kost, maar dat de produktiekosten gewoon vrij laag liggen.

Ik vind wel dat het een beetje vreemd is allemaal hoor. Deze game garandeert gewoon fun, dat lees je in alle reviews, urenlange plezier (mits je online kunt natuurlijk, maar er zijn veel meer games op de 360 die teren op het online gedeelte en die kosten ook gewoon € 60,00) en de mogelijkheid om echt je skills up te graden. Tevens is het de eerste keer dat er een tafeltennis game geslaagd op een console is uitgekomen.

Ik lees dan overal dat Table Tennis vooral de aandacht trekt omdat het toch maar € 40,00 of goedkoper gaat kosten. Dat vind ik een vreemde gang van zaken, we betalen liever € 60,00 voor de zoveelste shooter of Fifa deel 300 dan € 60,00 voor een game dat probeert iets nieuws te doen en daar (afgaande op de reviews en beelden) zeer goed in geslaagd is. Beetje bekrompen, ik hoop dan ook op een groot succes zodat meer developers het gaan aandurven om iets nieuws te doen ipv op safe te spelen.

(18 pagina's voor een simpel Pong spelletjes zegt genoeg, het gaat een succesje worden)

Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  5. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal ook zeker wel liggen dat zo'n game goedkoper is om te produceren. Maar ik hoop dat het online leuker word dan top spin 2 daar vond ik niet zoveel aan.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Een slimme zet van Rockstar. Verlaag de prijs van het spel en ineens gaan ook niet-tafeltennis fans uit nieuwsgierigheid (+ het is een ROCKSTAR game + positieve reviews) het spel kopen. Uiteindelijk genereert dit meer opbrengst dan dat Rockstar qua winst op de prijsverlaging verliest.

7. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de review van IGN eigenlijk voor het eerst teleurstellend. Ze geven aan alle kanten aan dat het spel goed is, maar mager qua inhoud. Ook dat weten ze te verklaren en vinden ze gezien de prijsstelling ook goed in verhouding. De 7.8 staat daarom niet in verhouding tot hetgeen ze beschrijven.

8. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Overigens zijn er nog twee reviews boven water gekomen...
    http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/tabletennis

Aardige conclusie:

Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  9. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
  10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volkomen mee eens, ondanks dat het spel nog niet is uitgekomen? ;)

11. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is helderziend. Of heel dom.

12. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het helemaal mee eens.
    Ik ben zo iemand *)
    Deze game ga ik kopen omdat ik toch erg nieuwsgierig ben naar deze game. het prijskaartje helpt daar ook aan mee. Maar ik zou hem misschien alsnog kopen als hij wat duurder was geweest.

Wat ik BIJNA wel zeker weet is als deze game erg goed gaat lopen er meer van deze games komen. Maar die ga ik toch niet kopen (is toch weer allemaal derde partijen) :p ik wacht tot R* dan weer met een nieuw deel van RTT komt.

Het valt me trouwens op dat we tot 2 dagen voor de release nog geen nieuwe plaatjes hebben gezien of filmpjes.

Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  13. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Table Tennis San Andreas!?

14. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand het spel toevallig al ergens in de winkels zien liggen?

15. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij dynabyte stond hij in het krantje maar ik krijg het het filiaal hier in de buurt niet te pakken.

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon (Serieus) 100 m lopen van een Dynabyte :) Ik laat het straks wel even weten!

Als iemand er dan niet al achter is gekomen! Ik ga namelijk ook even voor Hitman kijken.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als iemand hem ziet dan ren ik ook naar de winkel ;)

18. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Dynabyte hier heeft hem al binnen gekregen, alleen wacht ik nog even tot ik hem koop tot mijn eindexamens klaar zijn.

19. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat doe je dan nog hier8)

20. mars15

mars15 Guest

hoop dat zuiderpark snel mailt :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina