1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    *is verbaasd, geschrokken, verbijsterd*

een rockstar game zonder bloed, ik word niet goed!

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik vind boxen toch net iets complexer dan tafeltennis. Of wil je tafeltennis nu ook met voetbal gaan vergelijken :p

't Gaat er mij om dat het gewoon pong is, maar dan nieuwer en met het enige argument dat het mooi is. Nou ik ga geen 40 euro betalen voor een mooie pong.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dan vind je Top Spin ook gewoon Pong :9

4. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij gaat dit een enorme hit worden... Als ze maar zorgen dat het simpel en doeltreffend wordt. Ze hebben er vast erg goed over nagedacht voordat ze ermee begonnen.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Alleen om dat het van R* is denk ik. Had een of andere developer dit spel gemaakt was het lang niet zo in het nieuws gekomen denk ik

6. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Doordat Rockstar et uitgeeft zal ie sowieso meer worden verkocht dan wanneer ik em uitgaf.
    Maar een hit? dat denk ik niet

7. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    welke studio van rockstar gaat de game eigelijk uitgeven? daar zit vaak ook veel verschil tussen!

8. Relaks

Relaks Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Tommy's tafeltennis klinkt zo slecht nog niet toch?

9. dweisz

dweisz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sjemig egt een genre waar ik niet opgewonden van word hoor !

Maar misschien voor 20 euro in de uitverkoop bak neem ik hem wel voor mee :9

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    26 mei dus....kan niet wachten 8)

11. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus echt een game die ik niet snel zou overslaan. Volgens mij wordt dit dus echt een hele verassende titel. Erg mooie/goede zet van Rockstar. Het heeft alles: Sport, Awsome grafics, babes en meer!

Ik sta dus 22 mei zekker voor de FRS te kwijlen.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap eigenlijk niet waarom Rockstar opeens een tafeltennis spel gaat maken, terwijl ze juist bekend staan om hun spellen met vrijheid! Maar misschien is dat wel de reden dat ze nu ook dit spel maken, en misschien nog wel andere genres gaan uitbrengen. Eerst bekend worden, en dan ook nog sportgames gaan maken!
    Ik ga hem zo ie zo niet kopen denk ik, tafeltennis boeit me dus geen ene f*ck. Maar wie weet, doet Rockstar wel iets heel verrassends!

13. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Live zal dit ook wel 'snel' moeten gaan.
    Ben echt benieuwd, heb 100% vertrouwen in Rockstar.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  15. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Rockstar leeft tegenwoordig van rechtzaak tot rechtzaak..misschien doen ze het wel ff rustig aan tot ze al hun zaken op orde hebben.

17. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    De gameplay ziet er goed uit. En de impressies die IGN en TeamXbox hebben opgedaan doen goeds beloven. Rockstar gaat met deze game terug naar de basis van de videogame: Pong. Gameplay is het belangrijkste. Ze lijken in hun opzet te slagen. Uitstekend tussendoortje en eentje die zeker op mijn lijstje prijkt. Zeker voor de budgetprijs waarvoor deze in de winkel zal liggen. _O_

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik ga deze game denk ik ook halen (mits mijn budget dat toelaat :p)
    is weer eens wat anders dan al die andere games wat ze tegenwoordig uitbrengen :9

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou ja, "budget" prijs. 40 Euro zou ie toch kosten? Slimme move van Rockstar om zich ook op andere genres dan GTA-esque spellen te profileren.

EDIT: Ik ben echt helemaal gek van dat filmpje. Als de spelers er in de release echt zo uit zien en zo goed geanimeerd zijn.... wauw.

Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  20. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn ze hier gewoon aan begonnen na een avondje stevig doorzakken waarbij 1 iemand zij: waarom ish er geen shpel over tafeltennisjen ofsjo
    :)

anyways... dit moet denk ik gaan zorgen om de kosten van de rechtzaken te gaan betalen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina