1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dan is het niet meer easy denk ik :+

2. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moeilijke game zeg heb ik eindelijk cassidey verslagen:) ik was echt superblij kom ik tegen die zweed wat een homo man hij slaat me compleet uit de wedstrijd met 11-08)

3. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij ben ik jou al ns tegen gekomen in een toernooitje :b:

4. boneatom

boneatom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe zou best kunne heb er al behoorlijk wat toernooien op zitten :)

5. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    k'zou eigenlijk ook een paar toernooien moeten spelen. Tot nu altijd gewoon ranked wedstrijden gespeeld en één toernooi.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gisteren eindelijk Pro uitgespeeld. Die Solyman had ik in een keer te pakken, maar die koreaan in de finale vond ik dan weer wat lastig. Echt 10x geprobeer en opeens ging het. De eerste set won ik met 11-0 en daarna ging meneer toveren. Ik won die set met 14-16. Maar het was wel zwaar.

7. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Respect! wat was je taktiek ?

Let je ook op de kleur van de bal als de tegenstander slaat ?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je speelde anders netjes voor iemand die het spel nog maar een half uur heeft, toen kreeg ik het nog niet zo voor elkaar :thumbs:

Wat is verder jullie tactiek mbt de effect/kleur van de bal? Het enige waar ik eigenlijk wel eens op let is dat ik op een bal waar superveel topspin op zit, vaak een bal met erg veel backspin terugspeel.

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mijn taktiek was als volgt (vooral tegen Solyman), ik sloeg de bal vaak terug met "Y" wanneer hij hard sloeg, zo haalde ik de snelheid eruit bij hem. Ik lokte hem naar (voor mij) rechts van de tafel, hij sloeg dan vaak terug naar rechts (voor hem) en dan loopt hij vaak naar links en sla ik de bal met een versnelling naar rechts waardoor hij de bal net haalt of niet. Haalt hij hem net dan smash ik hem, dat is bijna altijd een punt. Zo heb ik dat een beetje gedaan. Veel de snelheid eruit halen is belangrijk en zorgen dat je terugslaat met dezelfde kleur kan wel helpen. Je ziet vaak niet het verschil tussen geel en groen, maar door de soort bal kun je zien welke knop je moet hebben. En gewoon op het juiste moment een versnelling plaatsen. En geluk hebben haha....

10. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gebruik je focus def K :). Zet de auto focus af bij opties en gebruik je rechter button + slagknop.

Ben bijna klaar met de all stars. Nog drie wedstijdjes te gaan...

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat betreft die focus, is er nog wat te halen als je die vol laat lopen? Want de kleur van het balkje verandert wel elke keer.

@ Cole: focus gebruik ik zeker :)

12. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij werkt het als volgt. Als je auto focus aan hebt en je balk is helemaal vol en gaat knipperen, zijn alle slagen focusslagen. Niet echt handig want met vier slagen is je balkje leeg.

Gebruik je manual focus, kan je in principe het balkje een beetje vullen door veel spin te geven aan ballen, en dan bedoel ik zoveel als mogelijk is (de knop houd ik ingedrukt tot en met dat het mannetje slaat). Met de rechterschouderbutton + slag gebruik je een focusslag (voor winnen van punten en reddingen uit onmogelijke situaties). Als het balkje helemaal gevuld is kan je met je rechter of linker trigger continu focus inschakelen, wat er weer voor zorgt dat elke slag een focus slag is.

Eigenlijk gebruik ik alleen de rechter schouderbutton + slag.

En wat cyrax zegt, probeer de tegenstander in een hoek te krijgen waar hij kwetsbaar is. Bij smashes kan je even wachten om te zien wat de tegenstander doet. Je hebt redelijk wat tijd en hoeft die smash geeneens voluit te slaan. Plaatsen is belangrijker.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ok daar was ik zelf ook al achter, tis gewoon handiger als je zelf bepaalt wanneer je focusslagen doet. Zo wil ik er bijna nooit één bij een servicereturn omdat je dan bij een snelle speler een nog snellere bal terugkrijgt.

Echter het veranderen van die balk moet toch een functie hebben?

14. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    puur mijn eigen idee: Volgens mij bepaalt de kleur hoe snel de balk volloopt. Dus roze is niveau 1, geel niveau 2 en groen niveau 3...

Met groen zit je dus sneller aan een volle balk!

Laatst bewerkt: 30 mei 2006
  15. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu aan het proberen alles te unlocken, maar heb 2 vraagjes:

Hoe sla je in godsnaam een ace tegen een goede tegenstander?

En wat betekent: Win a match softly?

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tnq :)

Shutout your opponent, betekent dat dat hij geen punten haalt in de game?

17. boneatom

boneatom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoeld zeker The Widowmaker:
    Has shutout opponents in 5+ non-consecutive games (any settings) in Ranked online play.

je moet dan gewoon in een 8 player tournament 5 keer achter elkaar winnen

18. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Aah ik heb em ook net gehaald en net het easy tournament gewonnen, dat doet een man al goed :) Nu ff eten en werken en dan ff een vriend van me inmaken :p

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok thnx (niet achter elkaar lijkt me trouwens, anders zou er wel consecutive staan ;))

20. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Shutout betekent inderdaad games winnen zonder dat de tegenstander punten scoort en ook non-consecutive is goed vertaald. Het hoeft niet direkt achter elkaar.

In het toernooi is het wel makkelijker te halen, omdat de puntentelling tot 5 loopt en in exhibition het minimum 7 is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina