1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jij hebt toch wel het pro tournament uitgespeeld? Die heb ik zelfs uitgespeeld. Ben nu bezig met All-star en dat gaat ook nog wel. Wel moeilijk maar nog niet te moeilijk, heb ook net 2 tegenstanders gehad.

2. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb effe een vraagje, als je mark en solayman en nog wat spelers wilt unlocken moet je rookie circuit binnen 14 minuten uitspelen? wat is het rookie circuit dan? gewoon het eerste toernooi bij tournament?

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De tweede (medium) is het

Net toch nog even voor het slapen gaan geprobeerd de eerste ronde pro tournament, en het is me gelukt *)

Speelde hiervoor altijd met Jesper, nu met Kumi in 2 pogingen door naar de volgende ronde (meteen 4 shirts en 2 velden van haar *))

4. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O ok medium is wel te doen met die liu ping in de finale, kumi heb ik ook zij speelt echt relax nu nog effe pro tournament halen.

5. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    De 7de en 8ste heb ik zonder problemen gewonnen.
    De 9de tegen Luc was iets anders, wel van de eerste keer gewonnen, in de 3de set stond ik zelfs 7-0 achter en ben teruggekomen. Het eindigde op 12-14.

Heb nadien nog een paar potjes online zitten spelen, eerste wedstrijd kwam ik snel 7-0 achter, uiteindelijk verloren met 11-8. 2de kwam ik zelfs 8-0 achter, had bijna overwegen van te stoppen maar tegenstander was zeer vriendelijk en kon ik goed mee lachen.
    Uiteindelijk win ik deze nog met 11-12 :D 2 laatste wedstrijden waren 11-1 en 7-0 voor mij. Genoeg voor vandaag.

Maar hoe moet je nu deze achievement unlocken?! Begrijp het niet zo goed.
    The Widowmaker
    Has shutout opponents in 5+ non-consecutive games (any settings) in Ranked online play. (95)

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  6. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    mmm beetje verslavend spel.. als je er om half 5 nog mee bezig betn :confused::confused: en morgen weer vroeg op om te studeren :)

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    5 games in een ranked match winnen zonder dat de tegenstander punten pakt (niet achtereenvolgende games)

8. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    das eigenlijk een hele makkelijke achievement, vooral als je veel toernooitjes speelt. Die gaan namelijk maar tot de 5, dus als je een hele slechte tegenstander hebt is 4 games van 5-0 te halen. Hoef je er dus nog maar één ;)

9. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Thx, dan moet ik er nog één of 2 winnen denk ik op die manier.

10. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me wel een leuk spel en aangezien de prijs ook erg mooi is, wil ik deze game wel kopen. Alleen hoeang ben je ermee bezig? Singleplayer en Multiplayer... hoelang blijft deze game je aandacht houden? En hoe zit het met de achievements? Zijn die makkelijk of moeilijk te halen?

11. mars15

mars15 Guest

zijn makkelijk te halen, maar ik speel het spel nu al minder, maarja moet hem nog ff aankijken

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Reden?
    Vind je het niet leuk meer?
    Verveelt het erg dan?

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, boeiend, voor die prijs... Ik krijg hem morgen door de bus als het goed is! Heb ik weer wat te doen! Heb ik eigenlijk wel, ik ben alleen heel slecht in prioriteiten stellen :9

14. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan niemand dan even vertellen hoe de replay van het spel is als je het vergelijkt met andere spellen.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    replaywaarde is vrij laag, maar al het plezier in het begin is het zeker waard!

16. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Hiernet voor het eerst mij serieus kwaad gemaakt met iemand online.
    Had een ranked toernooi aangemaakt met 4 personen. Ik win de 2 eerste wedstrijden zonder problemen met altijd van die 5-0, 5-1 cijfers.
    De laatste tegenstander had nog geen enkele keren gewonnen en alvorens we nog beginnen zegt hij 'I gotta do what have to'...Ik begrijp niet echt wat hij daarmee wou zeggen. Diene amerikaanse kl**t heeft alleen met de slice knop zitten spelen om zo heel dat spel te vertragen. Hij durfde gewoon niet normaal te spelen en was alleen aan het wachten op fouten van mij. Heb gewoon gedisconnect want dit was irritant tot en met en hij lacht nog is extra met uw gezicht. Zo'n mensen verkl*ten het online gamen.

17. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is dat toch zijn goed recht...
    Hij weet dat hij niet kan winnen, dus moet hij toch iets proberen...
    En als je dan toch zoveel beter bent, moet je hem simpelweg afdrogen en laten zien wie beter is! En niet quiten! Ik haat quitters!!!

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :) quitters zijn veel irritanter dan mensen die alleen maar slice slaan.. En als je goed bent dan kan je toch gewoon ballen slaan die voor hem onmogelijk te halen zijn :)

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Leg dan eens uit Kevf...
    Waarom zou jij het spel over een jaar niet meer uit je kast halen?
    Hij is toch leuk? En het is toch spannend en leuk om online te spelen?
    Of heb ik de verkeerde reviews gelezen? Tell me..

20. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Replay waarde is voor iedereen toch anders denk ik? Voor mij is er al een grote replay waarde als ik de game na een twee maanden nog aanraak (dat zijn al uitzonderingen).

Anderen spelen games misschien voor jaren...

Table Tennis heeft voor mij een redelijke replay waarde, maar ik denk dat over een tijdje de verveling wel toe gaat slaan. Ondanks dat de gameplay een redelijke diepgang heeft, is het aanleren van een kunstje (bijvoorbeeld een bepaalde slag die je continue punten oplevert) ook mogelijk. Ik vind het zelf redelijk vervelend spelen als ik van tevoren weet wat mijn tegenstander een half uur lang gaat doen. Gasten die alleen met (focus)topsin ballen op je fore- of backhand blijven afvuren kom ik nu al redelijk vaak tegen en ik denk dat het aantal "onehit'wonders alleen maar gaat toenemen. Een mooi moment om dan een andere game te pakken imho.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina