1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu weer in pro (was dus eerst bij 8 gekomen) maar zit nu dus in 6.
    Ook heb ik er weer een nieuwe map bij. (The Factory)

2. mars15

mars15 Guest

die gast heb echt alle spellen :9

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Jesper gewoon op ze backhand blijven slaan zodat hij je niet van de tafel mept met ze forehand en af en toe een klap naar links op ze forehand om hem te laten lopen.

4. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ondertussen alle maps sinds gisteren.
    Ben nu bezig om alle truitjes te winnen, maar das niet zo gemakkelijk... Probeer maar eens een wedstrijd te winnen door je tegenstander in het net te laten slaan... Gaat me nog veel tijd kosten vrees ik...

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook kan doen (bij sommigen spelers)
    Eerst de CPU 8 punten laten maken en dan moet jij winnen. en dat kan je dan 3X doen per speler.

6. mars15

mars15 Guest

ik moet nog veel mappen, zijn er buiten locaties ?

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat krijg je dan?

8. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is dit spel moeilijk doordat de a.i. etc. zo goed zijn of is het moeilijk doordat je een balletje slaat die in zou zijn en die dan uit wordt gegeven o.i.d.

9. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je een nieuw kleding stuk er bij.

De A.I. wordt steeds beter van de CPU spelers. Bij amateur is het makkelijk. Bij Rookie woordt het al iets moelijker. Pro is ook best zwaar. en All-star is echt te moelijk. Het lukt allemaal wel maar je moet je wat meer inspannen.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    een mooie uitdaging dus :)

denk dat ik em vandaag ga halen :D
    als ik het zo lees denk ik ook niet dat ik het spel snel aan de kant zal leggen, lijkt me dus een redelijk hoge replaywaarde te hebben (ik denk vooral in vergelijking met de andere games van tegenwoordig :9)

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga hem binnenkort ook bestellen, misschien via gcshop. Mij lijkt de replaywaarde best wel hoog en het is een uitdagend spel EN het spel heeft ook een zeer mooie prijs :).

12. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het eigenlijk met die online zijn er veel mensen?

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist binnen, eens kijken of het wat is!

14. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    en hoes et ?
    ik wil namelijk wel es weten hoe het er online mee staat want ik heb het wel eens gehad zoals met topspin dater gewoon helemaal niemand was

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    genoeg mensen die het momenteel spelen, kijk maar eens in je friendslist als je een paar xbw'ers uitnodigt \o/

16. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    nou op dit moment hebben (zover ik ze heb zien spelen) maar 2 mensen dit spel

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dan moet je ff een paar mensen uit deze thread toevoegen, of gewoon online een match laten zoeken. Geloof me, er zijn er genoeg

18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn! Die Jesper is een pain in the ass! Maar met twee games tot 15 punten heb ik wel gewonnen :) Ja leuk spel, wel simpel pingelen, maar ja, het blijft dan ook tafeltennis!

Ik heb 1 potje online gedaan. Werd helemaal ingemaakt! Ik kreeg echt joekels van harde ballen naar m'n hoofd en kon zelf helemaal niks in brengen! Maar ja, dat was ook het eerste potje wat ik speelde :)

Ach voor die 30 - 35 euro, een leuk spel.

Edit
    The Widowmaker - Shutout opponents in 5+ non-consecutive games (any settings) in Ranked online play.

Die achievement. Wat houdt dat precies in, dat "Shutout"?

Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  19. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze vraag hier onlangs ook gepost :cool:
    Deze achievement houd in dat je 5 tegenstanders (online) moet kloppen zonder dat hij één punt scoort. Is gemakkelijk te halen als je van die timed tournaments speelt en setjes wint met 5-0. Het kan evengoed wedstrijden zijn waar je 7-0 of 11-0 wint maar is iets moeilijker. Ik heb deze gisteren gehaald.

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toevallig net de CPU verslagen zonder hem punten te gunnen, dus ik zie net Shutout staan :) Maar goed, eerst alle offline achievements halen, dan alle online!

De game wordt wel erg makkelijk als je met Jesper speelt in de offline mode, ik heb net het Rookie Tournament gewonnen ik heb maar een handvol puntjes verloren!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina