1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga nou maar eerst ook die andere toernooien spelen_0/

2. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er een demo van dit spel?

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wou ik net zeggen, pro wordt moeilijk met jesper :+

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ja ik verwacht niet anders :)

De besturing vind ik niet vlekkeloos overigens. Het duurt eeuwen om van de ene kant van de tafel naar de andere te lopen, maar als er aan de andere kant van de tafel een bal gespeeld dan sprint je mannetje als de duvel naar de andere kant van de tafel! Maar ja ach, oh ja, en dat die loop bewegingen moet worden afgemaakt vind ik ook heel storend, dan tik je net de verkeerde kant aan met je linker thumb, dan moet je character persee 2 stappen die richting op doen terwijl je al secondes de andere kant op probeert te lopen.

Maar goed, dat probleem hebben tennis spellen altijd al gehad volgens mij...

5. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je mark wil unlocken en nog een paar moet je het rookie circuit in 12,5 minuten halen maar je moet toch 6 potjes spelen hoe kan je dit ooit halen dan?

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    50 partijtjes winnen is ook goed. Zet de game op easy, 7 punten een game, 1 game per wedstrijd en je bent er ook in 12,5 minuut.

7. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of spelen er weinig mensen online?
    Ik heb pas 1 keer online kunnen spelen tot nu toe.

Ik voeg even een paar mensen in dit topic toe. De naam die ik gebruik is mirani

8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou er zijn wel veel mensen online, maar de meeste spelen al, als je zelf een game host, zit er binnen een minuut iemand met je te spelen :) Ik heb je trouwens wel toegevoegd :)

Heeft iedereen in de offline mode tegen de computer en dan op de moeilijkere niveaus ook hetzelfde als ik:
    In de eerste game sla je ze van de baan met 11-0 en de rondes daarop word ik zelf van de baan geslagen met 0-11 :confused: beetje vaag vind ik dat!

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd, net als met TS2, je zoekt een game, en als er geen gevonden wordt maakt ie een game aan die jij host, en even later komt er iemand binnen. Omdat het allemaal 1 vs. 1 spellen zijn, en over het algemeen als iemand online is die altijd aan het spelen is zijn ze dus niet allemaal beschikbaar

10. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, soms slaan ze in de ene leg heel erg vaak uit. De andere leg maak je geen schijn van kans.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    heb je ook wel bij de 'real life' sporten. De eerste helft van de wedstrijd gaat het lekker, en denk je een kans te maken, maar dan wordt je opeens de 2e helft van de mat geveegd :D

life sucks 8) :+

12. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doet iedereen moelijk. Check eens me tip list. Klik hier onder in me sig op de link.

13. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen heeft de reflex om op eerste pagina te gaan ;)
    Maar uw tips zijn idd zeer handig. Af en toe mag je is opnieuw de link posten voor de mensen die pas het spel hebben gekocht.

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je tips zijn erg handig!

In 't algemeen:
    Ik ben niet zo geheel te spreken over de moeilijke tegenstanders. Soms halen ze wel echt de meest onmogelijke fratsen uit. Ik was lekker aan het dueleren (al meer dan 120 returns voor 1 punt) alleen de saves die de CPU uit z'n mouw schudde waren werkelijk bizar. Bijvoorbeeld heb ik de bal 4x dusdanig op de rand geschoten dat de bal ver weg ketste, de CPU moest dus echt ver uitwijken en returneerde mijn bal hard, ik speel nog harder de andere richting op en plop onze CPU tegenstander heeft hem nog. Dit soort taferelen (4 net saves die werkelijk onmogelijk waren) vind ik altijd een beetje jammer. Ik heb net tegen een top speler online gespeeld, die veegde me compleet van de baan, maar goed, die had tenminste niet van die onmogelijke acties.

't Is natuurlijk een beetje mierenneuken, maar 't irriteerd me dan dat ze alles hebben, wat volgens mij niet kan, dus...

Laat maar! De game is verder leuk, ik ga verder gamen :9

Edit
    Owja en die winning streak achievements, zijn die online? Dat zal wel want er staat "Ranked" voor... Maar just to be sure! Iemand?

Laatst bewerkt: 1 jun 2006
  15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Zo juist weer even de lijst geupdate:

Swing late and win?
    Een mogelijk heid om kleding te winnen is "Swing late and win"
    om deze te halen moet je de bal slaan als hij voor je is. Dus net voor het moment dat de bal op de grond valt.

16. Schillie

Schillie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag ging ik even mark uitprobereb in pro tournament.
    Speel ik het hele toernooi uit, was even vergeten dat ie op default setting moest, flink balen dus kan ik weer opnieuw beginnen.

17. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    \

maar bij ts waren er zoiezo niet zoveel mensen moet ik eerlijk zeggen(teminste vlak na de release.
    en zoals ik jullie allemaal zo hoor koop ik dit spel messschien wel morgen

18. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    YEAH! Zo juist alle levels unlocked :)
    The Roof is echt een van de mooiste maps ;)

19. Schillie

Schillie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alles wil unlocken is het dan het beste om dat in de amateur mode te doen of kan je dan niet alles doen?

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg niks gedaan gemaakt vanaf het Pro Tournooi... Het enige wat ik voor elkaar krijg zijn lange rallies, maar ik krijg mijn bal niet voorbij de tegenstander... Wat ik ook doe...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina