1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    520! Hoe lang duurde die?

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2006
  3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn record (single player) rally staat op 56, en nog gewonnen ook! 8)

Heb hem sinds vanmiddag, en het is echt verslavend. Ga zo weer ff lekker voor zitten :cool:

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we niet een thead maken voor Rally records?

5. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag je er een beginnen, als ze het niet goed vinden dan sluiten ze hem wel. Ik weet alleen niet over er veel belangstelling voor is, maar dat zie je vanzelf.

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Sta ik meteen ik heb boven aan de lijst 8)
    498 Rally staat op film, maar ik heb 520 Rally geslagen.

Dus eigenlijks staat 498 Rally vast als m'n record :)

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Tuurlijk is dit spel wel gehypt. Rockstar dat een sportspel uitbrengt....dat is al groot nieuws op zich. Je kunt nou niet bepaald zeggen dat dit een onbekend spel is dat toevallig door veel gamers gewaardeerd wordt. Bijna iedere Xbox 360 gamer had zijn ogen op deze game gericht (serieus geinteresseerd of niet).

Maar goed, ik zeg ook niet dat dit spel slecht is. Alleen dat ik er niets aan vind. Een vriend van mij raakte in een gesprek een tijdje geleden precies de kern. We hadden het nog over sportspellen in het algemeen en hij zei iets in de trant van: "het ligt te dicht bij mijn belevingswereld. Die zaken zou ik ook in het echt kunnen doen en daarom vind ik ze niet zo interessant om te spelen op een spelcomputer. Dan loop ik nog liever in het echt het veld op." Ik heb met men nog een hele tijd een discussie gevoerd over dat de (sport) simulaties de laatste tijd wel erg realistisch worden en dat het ook leuk is om eens vanaf de bank de spelen.... maar hij bleef bij zijn punt.

Nu ik dit spel het gespeeld begrijp ik zijn punt toch beter. Het raakt me gewoon minder omdat ik dit in het echt ook zou kunnen doen. Natuurlijk niet op hoog niveau, maar ik heb in het verleden (en kan nog steeds als ik dat wil) een balletje tafeltennissen als ik dat wil.

Nee, alles behalve sport voor mij in het vervolg. Nou ja, autosport (vooral rallysport) en zoiets als Deathrow kan dan weer wel. Maar het moet vooral niet te dichtbij mijn eigen leven (en mogelijkheden) liggen.

Prima spel verder hoor. :) Mooie graphics en realistische bal physics. Ik heb het spel nog niet online gespeeld, maar ik betwijfel of ik daar meer enjoyment uit haal. Ga het spel gewoon volgende maand verkopen voor Prey (of misschien OverG als dat wat wordt).

Zifnap

Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  8. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja dat is te simpel, je start 2 player match en je blijft constant op groen drukken met beide controllers..

niet echt een record :emo:

Oh btw! KHEB PRO UITGESPEELD!! En heb hierdoor all star mode unlocked! :D

Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ik net in een halve finale van een 2e toernooi, word ik gebeld door een vriendin van me, of ik ff de kroeg in kom. Ik druk op start, en op de een of andere vage manier, liep op dat moment mijn 360 vast! :{ Dag toernooi.. Maarja, begin morgen wel overnieuw :cool:

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Slow shot, bedoel je een shot met LB mee?
    En krijg je er elke keer 1?

11. basovich

basovich Guest

wie wilt mij helpen+jezelf om die achievement van 5 winning streaks:+ te krijgen stuur dan maar even een friendrequest

12. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat u niet snel lukken want het is in ranked wedstrijden en daar kan je niet zomaar iemand uit uw friendlist uitnodigen. Zou zelfs te gemakkelijk zijn.
    Ge kunt wel afsprken welke type wedstrijd je gaat nemen maar de tijd dat uw correspondent u vind zult ge al tegen iemand anders aan het spelen zijn.

13. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren avond zitten spelen voor een paar truitjes/maps te unlocken.
    Al kies je voor 7pt en één set, daar kruipt wat tijd in moet ik zeggen. Vooral als je uw winnende punt mislukt. Heb wel een paar dingen geunlocked waaronder alles van Jesper/Mark/Lui Ping en Juergen.

14. Gewoon in de private chat gaan en dan afspreken wanneer je gaat zoeken/lobby opstarten. 8 van de 10 x gaat het goed en zo heb je binnen 45 min allebei de achievements.

15. basovich

basovich Guest

ja da snapk mrja dan kun je tenminste in de private chat snapje;)

16. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5x achter elkaar winnen online is niet zo moeilijk hoor, er zijn zat gasten die net zijn begonne met die spel, die hebben bijvoorbeeld een gamerscore van 30g voor Table Tennis :)

Iemand er al achter hoe je de
    The G.O.A.T.
    Achieve the highest TrueSkill rating possible in any Ranked online game mode.

kan halen??

17. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Door veel online te winnen en in de 'leaderboard' 50 als trueskill hebben.

18. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Jep, je kan veel slow shots doen in een match.
    Zorg gewoon dat je 6-0 staat en daarna alleen maar slow shots doen, je powerbalk vult zich zelfs als je een slow shot doet.

Anyway, het online gedeelte rockt.
    Nooit zoveel plezier gehad met een sportspel, soms heb je erg makkelijke games en andere matches zijn lekker pittig. Ik heb 10x achter elkaar gewonnen maar een maat van me speelde 2x online en hij verloor (ik wist niet dat ie ranked speelde :mad: ). Ach, vanaaf maar weer ff spelen.

19. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Oh cool!
    Heb nu 28 trueskill :thumbs:
    47 gewonne 11 verloren

20. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Wat ik niet snap van die trueskill is waarom sommige met 0 matches gespeeld op de 1e plek van de weekly rankings staan? En soms zie je in de top 10 van de annual rankings iemand staan die 4 wedstrijden heeft gespeeld en er 4 heeft gewonnen. Die gast heeft meteen een skilllevel van 50.

Heeft iemand btw een manier om ervoor te zorgen dat de AI de bal in het net slaat?? Dat is de enigste die ik nog moet voor het laatste stukje kleding. Of hoeveel matches moet je spelen voor een nieuw pakkie van een personage?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina