1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    eigelijk zijn er ook niet veel toernooien, maar de All-star tournement is aardig pittig voordat je die hebt uit gespeeld ben je alweer een paar dagen verder!

mare wat ik erg jammer vind is dat je geen eigen character kunt maken!

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Is idd wel gaaf, om dit soort spellen samen met Xbw'ers te spelen.
    Kan je net als met Top Spin je eigen personage creƫren?

Edit:/
    Ik vraag net over het personage, en post net MARIJNB tegelijk het antwoord :cool:.
    Neej dus?!
    Is idd wel zonde....

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik eigenlijk verwacht zonder het na te checken.. wel jammer, was toch een goede toevoeging geweest..

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb behoorlijk zitten stuntelen de eerste 2 wedstrijden van het pro toernooi, vaak opnieuw enzo, en nu net even de 3e t/m 7e wedstrijd in 1 keer doorgestoomd. Allemaal 2 setters behalve tegen solayman (oid 8)) omdat die in de eerste set nog totaal nieuw was voor me, 2e set was 11-1 voor mij en 3e set 11-3. Als je het eenmaal doorhebt is het niet zo heel moeilijk meer op pro, hoop dat de halve finale en de finale wel wat meer uitdaging bieden, en zeker het All Star toernooi flink lastig gaat worden

5. mars15

mars15 Guest

ik ga nu is proberen het pro toernooi te winnen moet punten voor me gamescore :p

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is niet zo heel moeilijk dus, de truc is erachter te komen wat de zwakke punten zijn van je tegenstander, en niet vergeten af en toe Y te gebruiken (zoals ik in het begin wel deed :+)

7. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij jung soo dat 1 na laatste in het pro toernooi, heb al 3 dagen zitten spelen maar het lukt maar niet, iemand tips om hem te verslaan?

8. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik hoop niet dat je met Jesper speelt want anders werkt dit niet zo goed.
    Zorg iig dat je de ballen in het begin van de verre hoek slaat, sta je rechts van de tafel sla de bal dan naar links met links effect en de controller schuin naar links/achteren. Zo sla je de bal met veel effect naar de hoek en moet de computer wel van zijn plaats af (als je links van de tafel staat is het rechts slaan met rechts effect). Zodra hij de bal terugslaat sla jij de bal in de andere hoek met RB en A. Of de computer haalt de bal niet of je heb een smash mogelijkheid. Werkt ook online tegen de beginners.

Enne ik heb het trueskill gedeelte door, de weekly en de annual rankings zijn met elkaar verbonden. Iemand die 1e staat bij de annual rankings staat automatisch 1e bij de weekly zonder 1 match te spelen. Erg vreemd dat ze hiervoor hebben gekozen aangezien je dan niks aan de weekly rankings heb.

Ik sta nu bij beide 246e.

9. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe werkt dat trueskill dan? Je word elke week gemeten hoeveel je hebt gespeeld? Want hoeveel potjes heb jij nu gewonnen xerofox??

Ik heb zo'n 50 potjes gewonnen, en 12 verloren en sta rond de 500ste op de lijst..

En ik heb de All star ook uitgespeeld met Jesper, en nu wil ik hem met andere hale maar blijf ik hange bij Kumi de 3de van de wedstrijd >_<

10. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Doe die dingen zelf dan ook.
    Probeer eens Y + Naar achter dan slaat hij 'NET' over het NET waardoor je tegenstander de bal niet meer kan raken.

11. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juergen op medium is wel te doen, probeer 'm is op hard! :D
    Damn die gast is vervelend!

12. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    ik ga deze denk ik wel halen.
    lijkt me een tof spel.

13. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik speel dus net wel met jesper, best een frustrerent spel wordt het als het niet lukt, vooral ook als iemand online alleen maar dropshots slaat met effect naar 1 kant.

14. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me maar niet in het pro Circuit om Juergen te verslaan en ik ben Jesper iemand tips

15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    *Klik :)

16. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt zal het ff goed doorlezen en hoop em dan te verslaan:thumbs:

17. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    je moet het sterkepunt van Jesper benutten, namelijk met A hard in de korte lingerhoekslaan. Als die hard genoeg is en de tegenstanderstaat niet te dichtbij staat kun je bijna iedereen paseren, zelfs op Expert! *)

18. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Klopt wat betreft de trueskill alleen weet ik niet of je per week wordt gemeten. Het is alleen vreemd dat die weekly tot op heden geen extra functie heeft.

Ik heb er denk ik 27 gewonnen en 2 verloren (waren me 1e 2 duels).
    Toen ik er 12 had gewonnen en 2 had verloren stond ik net voor je op de ranglijst, ik stond rond de 450 en jij 3 plekken achter me. Ik ben nu btw lv 31, en als ik 32 word dan sta ik meteen in de top 200.

Ik heb btw ook alle cups gehaald maar de meeste niet op de standaard settings (doe ik wel als ik zin heb omdat alles tot pro saai is), moet ik maar eens doen. Ik hoef iig nog maar met 3 gastjes uit te spelen voor de "beat all star with everyone" award.

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  19. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zie je welk lvl je ben??

20. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0

je gaat naar leaderbords en dan kijk je bij je eigennaam en dan staat er trueskill..........:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina