1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik sta nu 203e en ben lv 33.

Laatste match was f'd up, ik speel altijd met juergen en hoef dan geen personage te selecteren online omdat ie al op juergen staat. Omdat ik met solayman tegen de computer aan het spelen was stond ie op dat personage en voordat ik het merkte was de tijd al op 0 en moest ik wel met hem spelen. Ik kwam 6-0 achter, het werd 6-2, daarna 9-2 en heb de match gewonnen met 11-9. Als het een match tot 7 was had ik mijn 1e verlies in een streak van 25 ofzo. Die gast was best goed waar ik tegen speelde.

De matches daarvoor had ik veel lag, ik zag de bal pas als ie over het net was waardoor ik veel domme fouten maakte.

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  2. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Oh dom! Dat wist ik wel :D

Online stats:
    Online playtime = 5:00:14
    Shutouts = 32
    Won = 70
    Lost = 15
    Winning streak = 17
    Tournament wins = 0

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  3. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik later moet werken morgen heb ik vanavond een paar potjes online (ranked) zitten spelen. 13 wedstrijden, 13 gewonnen. True Skill staat terug op 30 en hoop nog hoger te geraken. Zit aan 34 gewonnen en 6 verloren.

The All star circuit zie ik niet meteen zitten, haat soms dat spelen tegen CPU die er alles voor doet om alsnog te doen verliezen. |:-

4. boneatom

boneatom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cole bedankt voor het verbreken van mijn winning streak lol was een mooie wedstrijd..

sta inmiddels 130 op de ranglijst met tournamenten gaat lekker op naar de top 100 :)

5. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik blijf maar rond de 500ste plek hangen :p met een trueskill van 29.. toch maar meer winnen dan maar!

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet es wat meer online gaan gamen geloof ik :) Ik zit alleen nog offline te doen :)

Ik weet het niet... Maar die Jesper vind ik in ieder geval in Single Player echt de beste, ik ben nu in het expert circuit aangekomen, heb al van Liu Ping, Haley, Kumi, Luc en Carmen gewonnen. Zonder 1 set kwijt te raken. 't Gaat echt wel heel makkelijk. Overigens kom ik niet langs Jesper met een ander poppetje, ik sla de bal heel listig maar krijg hem 30x zo hard in de andere hoek weer terug...

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    gister, scheelde het 2 punten, of ik had solayman met Lui ping verslagen..! Echt, word er echt ziek van 8) nu al een week aan het kutten :cool:
    Maar ik merk nu wel steeds meer dat ik bij bepaalde slagen, bijna altijd in het voordeel ben.. dat moet ik meer gaan uitbuiten, dat voordeel..

soms heb ik trouwens het gevoel, dat als ik 8 - 5 voor sta ofzo, dat dan opeens de super mode aangaat bij me tegenstander, zodat ik geen bal meer weet te raken! |:-

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tegen Solayman moet je heel verdedigend spelen, en dan af en toe je kansen grijpen als je ze krijgt. Zo heb ik 11-2 11-4 van hem gewonnen _O_

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    verdedigend, thanks, ik speel over het algemeen redelijk aanvallend, en beweeg veel.. zal er om denken :9

10. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ow :eek: , ja sorry. Maar gisteren was mijn winning streak 13 dus was ik ook goed op dreef. Was idd leuke wedstrijd, anytime voor een vriendschappelijke wedstrijd. :b:

11. Daantj3

Daantj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Game gisteren gekocht en.... hijs echt relaxed, lekker paar uurtjes gespeeld.

Meteen ook maar de online modi geprobeerd maar daar kreeg ik 2x lelijk klop.

Als er iemand wil gamen add me gametag maar en dan zien we wel :)

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    /Edit: sorry dubbelpost

Laatst bewerkt: 8 jun 2006
  13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jep ik ook de eerste keer, maar toen werd ik echt hard van de baan geslagen. Toen dacht ik bij mezelf, hmm als ik nou eens wat anders probeer :+ en het werkte :9

@Daantje3: ik heb je toegevoegd

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik houd vanavond een table tennis toernooi en er is nog 1 plek over.
    Er zijn veel prijzen te winnen zoals rockstar truien en t-shirts van dit spel, en nog een paar dingen (ping pong balletjes, zweetbandjes van rockstar).

Dus als je ook nog mee wilt doen moet je zsm een pm sturen, na 17.00 is de registratie dicht.

15. mars15

mars15 Guest

toernooien :)

16. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    jo Wessiej.
    hoe wil je dat doen als je nog nooit online Table Tennis hebt gespeelt.
    Je moet dat toch ooit eens hebben gespeelt. Want op je profiel staat:

17. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom is het spel nu al 40E ?

18. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het dan beter verkoopt denk ik want als het 70 euro zou zijn had ik het ook niet gekocht. ALleen 1 nadeel van dit spel vind ik als je het een uur speelt dan ben je helemaal duizelig lijkt wel soms. Ik kan het echt niet langer dan een uur spelen.

19. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ga vanaaf nog even wat achievements halen en daarna nog even een paar potjes online spelen. Ik ga voor de top 150 deze avond. Het lijkt me ook wel leuk om een 8P toernooi te spelen tegen gasten van XBW.

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op dit moment geen xbox.
    Maar ik organiseer het, spelen hoeft dan toch niet ;).

Voor de geliefden, er is nog 1 plaats:
    http://forum.fok.nl/topic/866611

1 Rockstar trui

- 5 Rockstar zweetbandjes

- 10 Ping pong ballen

- 10 shirts van TT

Dat wil je toch nog wel winnen :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina