1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja deze game is echt een van de beste voorbeelden van "Aldoende leert men". Natuurlijk is bij IEDERE game, maar waar je in het begin denkt "dit gaat me werkelijk nooit lukken", lukt het je, maar hoe! Gewoon All Star Niveau, ik win gewoon dik 11-3 gemiddeld!
    Als je eenmaal die nuancering in de besturing weet te plaatsen, dan zijn de computer tegenstanders echt simpel!

2. bubu

bubu Guest

ik heb het gevoel dat ik egt wel goed speel ik heb net medium tournament gehaald en ook easy met die shiu hang nogwa :p ofzoiets..
    hij heeft egtwel de beste stats..
    maar waarom kan ik dan niet winnen tegen de gasten die op high staan?
    wat vinden jullie een fijn poppetje :p zeg het ff kan ik het proberen.. en btw en tsux..
    ergens op het begin van dit topic zeg je dat je dit spel egt niet gaat kope :p maar je hebt em tog'? :p waarom dat dan? :) agja nja ik hoor het wel als iemand weet wat een fijn poppetje is ;)

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vind tegen de computer tegenstanders Jesper veruit de beste, alleen met Luc en Juergen kan je soms problemen hebben. Maar als je goed links, laag over het net heen mikt met A, dan hebben ze er al vaak moeite mee en de smash naar links overleven ze ook nooit. Zo heb ik vandaag m'n All Star titel ontzettend makkelijk binnen gehaald!

Naja ik dacht voor die 32 euro, fok ik, ik zie wel.
    Ik vind het ook geen super spel, het is wel ok. Maar 't is flinterdun en de multiplayer is wel leuk, maar ook niet optimaal. Het enige wat optimaal aan dit spel is, zijn simpelheid en graphics.
    Maar ehm, de lage prijs was dus 1. En ik las van iedereen hier dat ze het wel een geinig spel vonden, dus toen dacht ik van ach... 32 euro voor een geinig 360 spel vind ik niet duur en anders kan hem vast wel aan iemand anders hier slijten :)

4. bubu

bubu Guest

Zo is het maar net xD :)

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    of over :eek:

6. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    hoe haal je die widomaker moet je dan 5 x dezelfde persoon verslaan

7. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Widowmaker houd in

Versla je tegenstander 5 keer, zonder dat hij punten bij jou scored..

Dit hoeft niet achter elkaar te zijn

8. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    moet wel toegeven deze game is 10x beter dan topspin 2 *niet 1 dus

9. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    weetje hoe moelijk dat dan is ik bedoel !!!!!
    maar hoe zit dat dan met toernooien ik bedoel daar kan je zo een set winnen 5-0

10. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja 5-0 is al voldoende :)

probeer eens online, je wint makkelijk met 7-0 of 11-0

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is onmogelijk :eek: !?
    Toch, maar wie heeft hem?

12. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet onmogelijk.. ik heb hem \o/

13. bubu

bubu Guest

1 hoeveel achievements speel je vrij met widow maker en wat bedoele ze precies met versla hem 5 keer ? zonder dat hij punte scoort bijv.
    ik versla hem een keer zonder dat hij punte scoort en dan speel ik weer eens tegen hem en gebeurt het weer en weer en weer dus dan heb ik hem 4 keer verslagen en dan win ik nog eens maar dan scoort hij een punt en daarna versla ik hem weer zonder dat hij een punt wint.. werkt het dan ook nog :p?

14. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook :D
    En zo onmogelijk is het nou ook weer niet :confused: gewoon 5 keer alleen maar punten scoren (dus dat is... 25 punten maken)

Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  15. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon 5 keer winnen, zonder dat hij 1 punt maakt, het maakt niks uit of hij 1 keer punten bij jou scored of meer

16. SupahMaster

SupahMaster Guest

55 ;)

17. JeePee

JeePee Guest

Kan die ook offline?

5x5 is bij mij altijd nog 25 hoor ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2006
  18. SupahMaster

SupahMaster Guest

Echte potjes zijn 11 punten dan. 5x11 is 55. Maarja, ik kende niks anders toen ik op tafeltennis zat. Wees blij, vroeger speelde ze tot 21. ;)

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je ook instellen.
    Maar het gaat om de archievement.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Yay, ik heb hem vanmiddag na een lange fietstocht samen met Pes5 gehaald. Wat een game! Ik heb net die duitser ge-unlocked en 10 gamerpoints unlocked. Maar het is echt cool, maar jammer dat sommige potjes zo lang duren..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina