1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het leuk gevonden hebben als ze het spel "rondje tafel" hadden toegevoed.
    Vond dat vroeger in mijn jonge dagen, zeer leuk tijdverdrijf:)

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En dan met 8 man multiplayer _O_

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nog, dat deed ik ook in mijn jonge jaren in de eerste klas (ook al zit nu in de tweede :+ ).
    Je begon met een stuk of 10 man en als er steeds minder waren moest je ook steeds harder rennen.
    Ik ben daar gelukkig nog nooit mee op m'n bek gegaan :cool:

4. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, alleen online!

5. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ranked wedstrijden is sinds 2 dagen echt saai. Op de 20-25 laatste wedstrijden waren het misschien 20 mensen die pas begonnen zijn met RTT.Je speelt die natuurlijk volledig weg en in de leaderboard blijf ik maar staan op trueskill 30. :'-(

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kom ik dan alleen maar mensen tegen die mij volledig afslachten! Echt heel vervelend!

7. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou in uw geval dan gewoon online wedstrijden doen (geen ranked). Kwestie van het gewoon te worden en zo bij te leren. Paar tournaments kan ook wel handig zijn.

8. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren avond/nacht weeral een paar online potjes gedaan en eindelijk een trueskill 31 gehaald, al waren het weer 90% gemakkelijke wedstrijden tegen mensen die blijkbaar pas begonnen waren. En nadien beetje offline zitten gamen voor die achievements te halen. 'The tourist' is binnen, nadien ben ik voor de truitjes gegaan maar die zijn toch moeilijk te halen. Moet er nog een paar hebben van 3 personen. Via de 'EXTRA' optie kunt ge zien wat je moet doen, bv:

Keep rally going and see what happens..., heb al rally's proberen vol te houden van 80 slagen maar dan gaat de CPU in fout en word er niks geunlocked. Tot hoeveel slagen moet je dan gaan?

Of ééntje waar ze spreken van terug te komen nadat je 2 eerste sets hebt verloren (potje van 5 sets). Moet je die dan effectief zo halen? Dacht bij een 8-0 achterstand dat dit ook lukte?

En de 'late swing'... die heb ik met Solayman al verschillende keren willen halen maar zonder succes.

Als je met elke personnage 22 keren wint van CPU dan haal je die sowiezo maar heb daar eigenlijk geen zin in. Iemand nog tips?

9. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Keep rally going and see what happens
    Dit moet een rally van 100 zijn

Die ene met 2 verliezen en dan terug komen is simpel
    Je maakt een match aan met dat je er 5 moet winnen, je verlies de eerste 2 zodat het 0-2 staat voor de computer, daarna win je met 5-3

En Late swing,
    Is heel lastig te doen, je moet heel lang wachten tot dat je denk dat de bal uitgaat en dan pas slaan, je char stapt dan een stukje achteruit en de bal vliegt over het net

En cole je hebt me nu ingehaald met trueskill :p ik zit nog op de 30!

had vorige keer ook een quiter, dus die had ik bad feedback gegeven.. kreeg ik dit berichtje erna

" Sorry about quitting early-had to fix something-play again sometime? "

Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  10. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2

Helaas, maar ik kan je vertellen dat de laatste 2 pakjes maar op een manier te behalen zijn... en je raadt al welke =(

11. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om een potje online te tafelen???
    Voeg mij maar toe Milo NL

12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, zo was ik laatst een tournament begonnen, eindelijk 4 mensen gevonden, m'n eerste wedstrijd begint, komt halverwege m'n vriendin binnenzetten. En ze had behoefte aan het intieme man + vrouw gedeelte, if you catch my drift ;) Dus naja, na het eerste potje (verloren overigens) heb ik de XBox uitgezet. Maar ja, had meteen 14% negatieve reacties hehe.

Bijna alle poppetjes en shirtjes binnen!

13. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het toch verschrikkelijk leuk om mensen die met Jesper spelen te verslaan:D
    that just makes my day

wat betreft al die shirts halen enzo, ik ben daar niet zo mee bezig ik zit alleen maar online bijna nooit ofline, btw je moet toch iets van 20 x de cpu verslaan om Solayman/on te verslaan? en dan vijf x meer voor de volgende,(of natuurlijk de circuits verslaan).
    en nog iets: HOE HAAL JE ECHT DIE TOERNOOIEN IN 12 MINUTEN!!@!#@!#@$
    edit: TRUESKILL: 22 jeeeeee

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn record Easy is 6:06 *)

Je moet gewoon de CPU 1000x verslaan dan heb je alle zooi :)

En Jongens (en meisjes natuurlijk), die Late Shot EN dan het punt maken... DAMN! Net 14 Late Shots achter elkaar, maar ja... winnen doe je er niet echt mee...

15. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    nog even terug komend op die widowmaker achievement, het kunnen toch ook 5 verschillende mensen zijn of niet??
    dus gewoon met iedereen die toernooien doorlopen en voilà

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, mogen verschillende personen zijn, in welke soort game ook. Als je maar 5x tegen een online tegenstander een game hebt gewonnen zonder dat de tegenpartij een punt heeft gemaakt.

Dan heb je inderdaad alles binnen.

Update
    Ik heb de Recreational Venues even uitgezocht:
    Solayman -> The Gym
    Jung Soo -> The Health Club
    Mark -> The Rook
    Cassidy -> The Rec Room

Ik moet in totaal nog 5 shirts van in totaal 4 spelers. De enige unlock tip die ik daarbij krijg is:
    "if all else fails, try winning a lot of matches with this character..."

Betekent dat, dat er voor mij niks anders meer op zit dan veel met deze characters spelen en winnen?

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe the hack unlock je Mark?

18. boneatom

boneatom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    win 50 matches maakt niet uit op welke setings

19. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    JA...je moet geloof ik 22 wedstrijden winnen, maar ik weet niet of je de andere manieren hebt geprobeert , zoals een late swing/ keep the rally going????

20. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    50 keer van de computer winnen (maakt niet uit met welk persoon)
    Check me tip list voor de hele lijst.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina