1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whaha, 't zijn rare jongens, die amerikanen...

Gaat natuurlijk helemaal nergens over :confused:

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hoe kan je het best Jepser verslaan? Ik speel op Rookie, en kom hem in de finale tegen (speel zelf met Jui Ling, of iig die gast die achter op het hoesje staat :9)
    Game is denk ik online heel aardig als je een gelijke tegenstander vind.

3. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Bij Jesper: vooral niet op zijn fore-hand spelen :)

4. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    meh, dit spel was veel te eentonig, heb het omgeruild voor 2006 FIFA WORLD CUP.
    Schitterend werkelijk

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nah, Fifa raak je sneller op uitgekeken dan table tennis imo. Het zijn 17 wedstrijden als je het goed doet, en ze zijn heel makkelijk te winnen. Online veel lag, en erg veel slordigheidsfoutjes in het hele spel.

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Fifa is het slechste spel dat ik de afgelopen 5 jaar gespeeld heb. Heb (achteraf gezien) de andere delen van Fifa links laten liggen (laatste die ik gespeeld heb was 98, en was redelijk voor elkaar). Daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan met fifa. Zeker de slechste 360 titel tot dusver.

@joene:
    Fore-hand van Jesper is zeker sterk. Maar ook zijn back-hand is niet slecht.
    Geen tips hoe ik makkelijk punten kan maken met de krachten van Jui Ling?

Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  7. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik versla jesper meestal door heel veel drop-shots te spelen. Hij slaat de bal dan best vaak uit als je de drop-shot op het juiste moment doet. Ik zit alleen met het probleem dat soms mijn focus balkje niet meer vol loopt :mad:. Dat loopt het balkje tot de rode balk vol is en dan gaat hij niet over in geel. Iemand enig idee?

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Veel 'placement' shots maken met veel spin slaan, van hoek naar hoek.
    Als jij vaak de overmacht in een rally hebt, en de tegenstander van hoek naar hoek laat lopen dan loopt de balk steeds voller denk ik?

Die Jesper moeten ze uit het spel halen, die aap verneukt heel het spel omdat iedereen met hem speelt op live. Speel ik gisteren even 5 wedstrijdjes, vijf keer tegen Jesper....

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook gewoon een goede karakter, 't zijn gewoon loei harde ballen die hij slaat, is moeilijk tussen te komen. Een ervaren speler kan veel aan met Jesper...

Net barstte ik bijna van frustratie. Eerste 2 games online gewonnen met 7-2 en 7-3, daarna heb ik 7 (!!!) ballen in het net geslagen, ik weet niet waarom, kreeg er gewoon geen bal meer overheen, z'n ballen waren niet moeilijk, maar lukte gewoon niet meer, daarna de laatste 3 games verloren met 5-7, 5-7 en 5-7 terwijl ik de laatste game met 3-0 voor stond...

Het frustrerende vind ik dan nog, dat hij helemaal niet goed speelde en ik die bal TELKENS in het net mepte... En dan nog gewoon die wedstrijd ook verliezen. Ik was zooooo kwaad...

Heeft iemand nog tips om Smashes online goed te doen? Mijn smashes worden altijd gepakt, hoe ver ik ze ook naar buiten sla... Echt heel vervelend...

10. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in met right bumper in focus gaan slaan, zie je het in slow-motion :+ en kan je goed kijken waar de tegenstander staat. Zo sla je de bal op de plek waar je ze het verste vandaan staan.

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik ben met Jesper het Rookie tournament gaan spelen, en dat gaat als een trein \o/

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Niet online.;)

13. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik probeer een match op te zetten op Live met een vriend die net een 360 heeft...
    Hij heeft al jaren Live maar als we in de lobby zitten kan hij geen karakter kiezen..... |:-
    Zee frustrerend dit..... Als hij gewoon een game opzet tegen anderen lukt het wel....
    Weet iemand waar dit aan kan liggen??

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk! 5 Wins op een rijtje! En dat zonder met iemand af te spreken!

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gratz. \o/ Trouwens, die Zweed Jesper is echt moeilijk.. Ik kan hem maar niet verslaan met Liu-Ping in de Rookie tournament..

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand..........??

17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u!

Ik heb er hard voor moeten knokken! Ik heb me een baan moeten wringen door horder Jesper, waarvan ik telkens dacht dat ik ging verliezen, maar ik wist het telkens mooi in een overwinning om te draaien!

Sorry, ik heb echt geen flauw idee... Ik vind het maar een raar probleem!

Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Zat met hetzelfde probleem. Begin dat tournament even opnieuw, maar nu met Jesper zelf. Dan is het vrij makkelijk :)
    Succes.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zal ik doen. Thanks. :)

20. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar om nou alleen maar met jesper te spelen is ook niet leuk, ik wil het uiteindelijk met iedereen uitspelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina