1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in de laatste (9de) match van Pro.
    Ik moet tegen Jurgen en ik zelf ben jesper. Weet iemand hoe ik die het beste kan verslaan. Ik heb al verschillende dingen geprobeert.

2. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hard in de linker hoek dan eerst naar rechts en dan h ard in de linker hoek zo hem ik hem verslagen

3. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ik met Jesper alle Expert/All Star partijen met 11-0 tot 11-3 mee heb gewonnen is het volgende trucje:

Jesper moet het hebben van een harde return. De speel de service daarom zo langzaam mogelijk (met Y) over het net, gewoon rechtdoor. Door jouw ogen gezien slaan ze de bal vaak met een redelijk hoog en langzame snelheid, rechts over het net. Zodra de bal geraakt is door de tegenstander, meteen de A knop indrukken (topspin) en vol naar linksonder mikken. Met een beetje oefening weet je de bal zo te mikken dat ze er niet altijd bij kunnen!

4. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Whahah en weer een record. Een rally van meer dan 5000. Filmpje komt zo ;)

5. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    veel lag? ik heb nog geen lag gemerkt hierzo hoor.
    Tegen een amerikaan gespeeld en geef framdrop/lagje gezien, dusja :p

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb, Cole heeft het al eerder gezegd, wel enorm gemerkt dat mensen die verliezen je een slechte Rep geven. Ik heb het online nu een klein beetje door dus ik heb aardig nu een 20-tal partijen gewonnen en ik heb meteen negatieve punten als:
    Trash Talk - Ik gebruik nooit m'n headset en stuur ook eigenlijk nooit een berichtje, zeker niet naar mensen die ik 3 minuten in een spelletje ben tegengekomen.

Unsporting - Ik speel gewoon m'n potjes en doe het niet zoals sommige mannetjes met Juergen doen, alleen maar van die langzame backspin ballen. Dat is echt saai en niet leuk. Gewoon lekker vol meppen!

Quit Early - Ik maak altijd mijn games af, ook al verlies ik dik. Ben nog nooit eerder gestopt met een game.

Echt lame dat mensen dat doen...

7. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel een ergenis dat als je bijna gewonnen hebt dat ze dan weggaan :mad:

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heet gewoon verdedigend spelen, en is tegen sommige spelers toch echt de beste tactiek

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat niet erg, je krijgt dan toch de overwinning...

Weet ik, maar dat maakt het spel er zeker niet leuker door.

10. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Is het misschien leuk om een toernooi te organiseren op Live?

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat idee is al spelende Roedy :) Ik denk dat er binnenkort wel wat georganiseerd zal worden!

Ik probeer nu met Liu Ping en Kumi die All Star toernooien te winnen... Maar tegen Jesper kunnen ze echt helemaal niks... Kumi kan echt niks... Alleen maar tergend trage spinballen slaan waar iedereen bij kan en Liu Ping heeft ook last van het "Korte Armpjes"-Syndroom, die komt ook nooit bij de ballen... Sla ik alleen maar trage backspin ballen, slaat Jesper in 3 wedstrijden, 8x tegen de rand van de tafel, meer zijkant, dan bovenkant, maar wel gewoon punten... Dat is toch niet leuk meer... Hoe kan dat nou...

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja

Ik vind het gewoon flauw als mensen dat doen, stuur ze ook wel een negatieve feedback dan. Maak het potje dan gewoon af

Jawel, want je moet een tactiek vinden waarbij je tegenstander de grond ingeboort wordt als hij verdedigend speelt.

13. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20

Mijn excuses tis nog vroeg he? :emo: Lijkt me wel leuk een toernooitje

Ik vind die Jesper ook heel moeilijk te verslaan behalve toen ik met die Juergen speelde ging het vrij makkelijk.Gewoon vaak op zijn backhand slaan dat hielp toen maar met Liu Ping heb ik Jesper nog niet kenne verslaan.

14. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn voor mij dikke loser die geen tactiek hebben en die de wedstrijd alleen maar irritant maken. Dat je er een paar doet om het spel te kalmeren, OK want ik doe het ook. Maar dit zijn misschien maar 3-4 slagen op heel die wedstrijd.

@Tsux: de mensen die niet tegen hun verlies kunnen zullen u vaker slechte rep geven heb ik zo de indruk. Ervoor zorgen dat de mensen met wie je goed overeenkomt op live u een positieve rep geven.

15. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat tafeltennis gewoon lekker over en weer meppen is, niet 80x een langzame bal met teveel backspin spelen.

Any way, hoe werkt dat TrueSkill systeem? Iedere wedstrijd die je wint is +1 en iedere wedstrijd die je verliest -1?

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het was een zeer actieve/intensieve rally.:+

17. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje is klaar. Nog even uploaden en dan post ik hem hier ;)

18. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan de gast die eerste staat niet eens zoveel wins hebben?
    terwijl sommige gaste die rond mijn rank zitten over de 100 games al hebben gespeeld

19. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje over de leaderboards van table tennis.
    Gisterenavond was ik aan het spelen en tot mijn greote verbazing
    waren de leaderboards gereset alleen nu kijk ik en alles is opeens weer terug...
    Iemand die hier iets vanaf weet?
    Sorry als dit al gevraagd is!

20. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Het filmpje van de 5000+ rally is klaar.
    je kan hem hier zien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina