1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zal ook eens die foto's laten zien voor hét bewijs.
    Maar dan moet je wel even je jampotglazen opzetten om de foto's goed te kunnen zien, ze zijn namelijk van behoorlijke ruk-kwalitiet...
    brb

edit;

Oké, dit is er 1 in zeer verneukeriseerde kwaliteit. Ik beloof dat ik later een betere foto post, maar dat gaat nu even niet wegens technische probleempjes.

Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  2. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jezus... het lukt me niet om Juergen (finale) in het Pro-Circuit te verslaan... ben er al een dag mee bezig. Iemand tips?

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wie ben jij dan?

4. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft 7x gewonne van iemand met een trueskill van 50 :x

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kortom hij kent iemand die gewoon echt goed is en een TrueSkill van 50 heeft en heeft gezegd van jo, laat mij even 7x van je winnen.

6. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zeg ik toch

7. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game nu 1 dag. Heb al een paar achievements. Maar ik kan het rookie toernooi nog niet eens winnen. Ben er erg slecht in volgens mij:9 Kunnen jullie mij misschien wat tips geven? Ook over welke persoon ik moet pakken?

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb met Jesper het Rookie tournament gewonnen. Heeft een sterke fore-hand.
    Maar het ligt niet aan jouw skills. 'T is gewoon een moeilijke game.

9. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Dus zal ik veel moeten oefenen?:9

Echt geen tips meer voor mij?

10. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon eerst de training volgen :+ Je moet gewoon even goed oefenen en de besturing onder de knie krijgen, als je het onder de knie hebt kan je dingen zoals dropshots oefenen.

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik bedoelde eigenlijk de nadruk te leggen op iemand die hij goed kent. Dus ehm... Ja, niet dat hij heel goed is, maar gewoon dat een vriend van hem die een TrueSkill van 50 heeft hem heeft laten winnen... Dus... Naja Nevermind :p

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    * blij't

Gewonnen van Jesper met Juergen op medium. En die Jesper slaat nogal hard :)

13. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Heh, veel oefenen is inderdaad de sleutel tot succes O-) . Ik heb deze game ook nog niet zo heel lang, maar je kan gewoon merken dat je snel beter wordt. Dat vind ik ook juist het leuke van Table Tennis. Voeg me anders eens toe als je een potje online wilt gamen. (anyone ;) )

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  15. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de SP echt nergens opslaan dan kom ik met all stars tegen luc 1 nul voor in games ( 11 - 5) en dan wordt hij superman en dan slaat ie je er 2 games uit.

Kun je trouwens ook die slowmotion uitzetten want dat is vrij kut zie je.. Als je bij je tegenstander dat slow motion ziet en jij druk met je analoge ding naar rechts en hij slaat dan met B naar links dan kun je het vergeten

16. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Bij opties kan je dit uit zetten.

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Die slow motion is idd een beetje irritant, maar soms ook raar, want je tegenstanders schieten opeens naar de bal toe, een bal die zo onmogelijk nog kunnen halen.

18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat ze die jesper gast ook als vermoordable character in gta 4 stoppen want ik wordt echt helemaal gek van die gast, lukt gewoon niet om van hem te winnen. Hij is de enige met wie ik altijd problemen heb.

19. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu 1 dag en ben al helemaal verslaafd. Maar ff een vraag: Hoe zit dat met Tournament. Is het nou de bedoeling dat je met alle caracterd dat uitspeeld, want heb nu al Rookie Tournament uitgespeeld met 1 persoon.

Enne, kan iemand mij een beetje kort uitleggen wat de verschillende spins nou doen.
    Dit is het enige wat ik weet:
    Y: Is een handige bal om er voor te zorgen dat de tegenstander in het net slaat.
    B: Wijkt af naar rechts.
    A: Spint en is erg snel.
    X: Wijkt af naar links.

Laatst bewerkt: 18 jun 2006
  20. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je dat nou in opties afzet kun je dan nog wel de achievement all stars halen want die moet je halen op default settings..?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina