1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Dan bied ik vast 19,99 euro :cool: , want volgens mij hield jij niet zo van sportspellen.

2. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga m zo bestellen bij dimplus...

Dan heb ik m hopelijk lekker op tijd, dimplus is altijd lekker snel... en je kunt online toernooien doen, dus dat komt helemaal goed!!!

3. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    het online gebeuren zit volgens mij wel goed (al heb ik nog niet echt veel gehoord over toernooien en ranglijsten)

maar ik ben bang dat de singleplayer nogal karig wordt dat het niet echt een career mode bevat. dat heb ik volgens mij ook al eens bevestigd gezien in een preview...

daarom zal ik hem niet kopen omdat ik (nog steeds) geen gold member ben..

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga Table Tennis zeker spelen. Vind het op voorhand alvast een zwaar tof concept. De gameplay videos bevestigen alleen maar het gevoel wat ik erbij had; snel, strak, intuitief, diepgaand maar niet te hardcore. En natuurlijk met bloedmooie animaties. En speelbaar op XBL!

Kan niet wachten. Helaas ben ik met de release van het spel net 2 weken op vakantie, dus loop ik tegen een dikke achterstand aan mocht ik hem op Live gaan spelen.

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, wederom een voorbeeld van hoe goed sommige mensen mij en m'n voorkeur voor games hier kennen 8) Maar jullie horen het vanzelf wel als ik de game echt niet dig en um wegdoe....en anders tref ik een van jullie wel een keer op Xbox Live voor een potje tafeltennis ;)

6. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    games.fok.nl - preview

Laatst bewerkt: 18 mei 2006
  7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Preview zit er veelbelovend uit. Lijkt mij ook meer een game om tussendoor even te spelen en te genieten van de gamplay op Live. Hier is de prijs van de game natuurlijk ook een beetje naar. Fun gehalte lijkt ook prima te zijn, dit in combinatie met wat overwinningsdrang en een competitie-element, moet toch een paar leuke game momenten gaan opleveren.

Laatst bewerkt: 19 mei 2006
  8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Soms kunnen simpelere games veel leuker zijn en vooral verslavender. Ik ga deze game ook halen en ik heb een voorgevoel dat het spel verslavend zal gaan zijn.

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. Misschien is het toch niet zo suf als dat ik dacht...

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Deze game heeft er nooit suf uitgezien en ziet er stukken veelbelovender uit dan die eenheidssnot die de laatste tijd gereleased wordt.

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, hopen dat dit spel wat toevoegt aan de live-experience.

12. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me echt te grappig/cool als hier bij *gratis het arcade spel PONG bijgevoegt wordt :)

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is er ook de mogelijkheid om je eigen speler tot in de puntjes uit te werken? :)

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
  15. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Check dit ook even :)

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Wreed hoor, ik moet deze game hebben....

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    hhmhm, slowe gameplay, maar ziet er toch nog steeds leuk uit.

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat het op een hoge snelheid niet goed speelbaar is, omdat het zo kort op elkaar zit, dan moet je echt absurd snel kunnen reageren. Misschien kun je de snelheid ook gewoon instellen?

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou leuk zijn. Maar het is zeker wel wat hoor. Ik denk dat ik hem ook eerdaag maar eens ga bestellen.

http://www.insidegamer.nl/xbox360/rockstargamespresentstabletennis/rubrieken/10700

20. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Het filmpje laat al een beetje zien wat ik van het begin al dacht. Hoe lang zal je hier nou plezier van hebben? Een uur.. 2 uur misschien.. Tafel tennis is sowieso niet echt mijn sport, maar in het echt speel je het om je reactievermogen een beetje aan de proef te stellen. In het spel is loopt alles ook nog is erg traag ook. Beetje jammer allemaal..

Maarja, voor een lage prijs misschien een leuk voor een avondje op de bank...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina