Heb ff een berichtje naar rockstar gestuurd. Alles gaat gewoon automatisch het is gewoon een veel te lange wachtrij waar iedereen instaat. Daarnaast hebben ze ook nog wat problemen met de servers. Maar voor degene die al 100% hebben is het gewoon afwachten . Zij bepalen uiteindelijk wie er wint dus alles is nog mogelijk.
ik heb me geregistreerd op de socialclub, en ook mijn gamertag gelinkt maar ik blijf maar dit te zien krijgen(gisteravond) Wat moet ik nu doen?
Als het niet mocht, hadden we het niet. Overigens vind ik dat er nou weel erg overdreven word gedaan met 16/17/18, kan begrijpen dat je 10-jarige weg wilt houden, maar ook die hebben dit spel
heb nu bijna 48 uur gewacht maar nog altijd niks, mn gamertag wel sc6 vol gelinkt zei hij eergister. OOk gta gespeeld enzo maar t lukt gewoon niet. iemand een idee?
dat lijkt me sterk, waarom zou het een week duren??(staat 48 uur) Kan er iets fout zijn met de router/firewall ofzoiets?
Al 2 weken geleden die Zit functie gebruikt, alleen er staat nog steeds 0 Zit's, jammer dat die site niet echt goed werkt... Komt dat misschien omdat ik niet een Amerikaans account heb ofzo?
Bij mij zijn de stats bijgewerkt. Ik heb 95% completed(klopt nog steeds niets, moet 100% zijn, maar hiervoor stond het op 0% bij mij). Daarnaast zijn de marathonstats bijgewerkt, ik heb nu een gold medal bij public transport, maar met marathon onderdelen doe ik verder toch niets.
Jammer hoor die Social Club. Ik sta nu weer op 50%, gisteren op 0% terwijl ik de game 100% uitgespeeld heb. Dan organiseer je een wedstrijd, maar vervolgens kan die wedstrijd nooit eerlijk verlopen, omdat je spullen niet werken.
Krijgt iedereen eigenlijk een sleutel die 100% heeft of alleen de eerste 10, daar was eerst sprake van. Bij de regels staat dat een sleutel een waarde heeft van €15, als er dan 100.000 spelers, als het er niet meer zijn (moet toch met de nodig verkochte miljoenen van GTA 4), zou dan iedereen een sleutel krijgen, dat lijkt me toch aardig duur voor Rockstar worden. Ze hebben dan wel miljoenen verdiend aan GTA 4, maar om dan €1.500.000 uit te geven aan prijzen, lijkt me toch een beetje teveel van het goede.