Dus als ik het goed begrijp weet de social club wel wanneer je de 100% getriggerd hebt? Ik heb gisteren nog voordat de wedstrijd afliep 100% gehaald, is er dan alsnog een kans dat ik kans op zo'n sleutel maak? Ik sta nu op de site op 87%
Ik denk dat ze kijken of je de achievement binnen hebt en dat "de rest" van de data-import veeeeeel langer duurt. Mijn marathon is ook nog steeds slecht geupdate terwijl ik al 3 of 4 gouden medailles zou moeten hebben.
Dat is de grote vraag. Nee ik zat net even in het wedstrijd regelement te kijken en daar stond in dat je recht op die sleutel vervalt als je niet binnen 7 dagen op hun email reageert. Neem aan dat je dan je adres gegevens moet opsturen/invullen wanneer zij dat vragen. Vraag is dan echter wanneer kunnen we een mail van hun verwachten? Want er stond ook dat ze eerst gaan kijken of iedereen zich wel aan de regels heeft gehouden. Zal dus wel een paar dagen kunnen duren.
Mijn adres bestaat toch uit meer dan alleen mijn postcode. Bij mijn weten kun je geen huisnummer achterhalen aan de hand van een postcode. Correct me if I'm wrong.
En hopelijk, voor sommige gamers, checkt Rockstar niet de gegevens die je hebt ingevuld tegen de gegevens van je gamertag. Want als je gamertag (bijvoorbeeld) op een Amerikaans Hotmail-adres is geregistreerd, omdat je vroeger dan meer opslag had, heb je kans dat je per definitie wordt uitgesloten van deelname.
Het multiplayer gedeelte is nou ook online! Je kunt hier de leaderboards bekijken! Wat je dan dus bijv kunt zien, is dat de nummers 1 t/m 3 voor de beste tijd voor Bomb da Base, een tijd van 00:00:00:000 hebben????!!!
Ja is idd al een tijd zo...maar was hier nog niet gemeld ! Maar hoe kunnen die mensen nou een tijd van 00:00:00:000 hebben?????
wat dacht je van een glitch of bug. zowaar denk je toch niet echt dat ze binnen 0 seconden het deden?
Nee tuurlijk denk ik dat niet ! Ik vraag me alleen af HOE ze dat gedaan hebben? Of iemand hier dus weet welke glitch of bug dat is?!
In order the grand theft auto IV area of the rockstar games social club, you need to have played a copy of the game while connecte with an online platforma account linked to the social club an meet the member schip criteria. WTF??