Hm. Precies andersom als ik dacht Maar het principe blijft hetzelfde. Werkt de account op je privé adres ook, of moet ik toch echt een 2e account aanmaken waar ik hetzelfde mailadres gebruik wat ik ook voor Xbox Live doe?
Site is online! Nieuwe competitie nu...de 100% club! Hiervoor moet je de game op 100% binnen 7 dagen na de release (5 mei dus)...IEDEREEN die dit lukt krijgt een "key to the city"! EDIT: Het maakt trouwens niks uit met welk email adres je je hebt aangemeld! Je kunt vanaf vandaag je profiel van de Social Club linken aan je gamertag of PSN profiel! Dit doe je via Edit Profile, wijst zich vanzelf! BTW...je moet dit volgens mij sowieso doen, ookal heb je je met t zelfde mailadres als je gamertag aangemeld...!
als t goed is gewoon op de homepage op dat vrouwtje van GTA IV klikken? Heb je je gamertag aan je SC profiel gelinkt?
Net gedaan, wist niet dat die optie er was . EDIT: Er staat dat ik het spel gespeeld moet hebben, wat ik heb gedaan als je naar mijn gamertag kijkt..
hmz...geen idee? Ik ben (helaas) nog aan t werk dus heb nog niet gespeeld...heb je ook ingesigned bij Live? Naja...maybe heeft t nog ff tijd nodig ofzo?
Dat zou kunnen idd. Dat de gegevens dan verzonden worden naar de Social Club. En dat kon eerst dus nog niet omdat je gamertag nog niet gelinkt was! Wallah!
Heb het spel ook al gespeeld, ook geconnected met internet, maar er staat ook dat ik het nog niet heb gespeeld... vaag!
ik snap het niet, wat is nou het nut ervan, dacht dat het statistieken zou bijhouden, maar als ik op die site kom waar ik me al 2 weken heb geregistreerd staat er helemaal nix?
Die hele site opent niet eens bij mij,als ik op de link klik dat flipt me adresbalk helemaal en knippert steeds de link zonder de site te openen.
niet echt dus, ik kan nu mijn gamertag wel koppelen, alleen er staat dat ik gtaIV niet gespeeld heb, teerwijl ik bij mijn profiel op xbox.nl toch echt wel staat dat ik gtaIV gespeeld heb, ......
Bij mij doet hij het nu wel. Me gamertag gelinkt aan mijn profiel en vervolgens even op live gespeeld. Nou staat er bij de Social Club dat ik GTA IV heb enz...
Maja wel leuk zo'n goody maar dan moe tje gta4 eenbeetje gehaast spelen wil je het halen... Erg jammer...
Jammer dat je stats niet zo uitgebreid worden bijgehouden als met Halo 3. Dit is allemaal een beetje karig.
en als je ranking van 100% ziet klopt ook geen hol van. de ene heeft 17 minuten over gedaan. en de andere 1 dag 18 uur. Dus lijkt me een beetje mensen die "cheaten"