Dit Zit feature werkt ook niet echt goed. Gisteren 4/5 liedjes 'GeZit', maar op de site staat dat ik nog 0 Zits heb.
Hoe kan ik mijn gamertag eraan koppelen dan? Als ik op de site kom, staat er bij played games nog geen GTA4, en verder is alles hetzelfde als 25 april.
volgens mij is het zo dat je kunt zien hoelang ze erop staan. want de tijd neemt altijd toe. maar hoe ver zijn jullie eigenlijk al met de marathon stuff?? ik heb al iets van 38% met openbaar vervoer.
Hoe gaat het linken van je Gamertag aan je Social Club account nu? Ik heb het gedaan, en er staat dat het gelinkt is, maar ik zie nog niks nieuws verschijnen?
Mijn eerste 100%. Jammer dat het niet klopt. Gisteren stond ik nog op 1 à 2% van de 4000 miles. Nu zou ik dus in 2 uurtjes de resterende 99% hebben gehaald. Ook de Zit functie werkt nog steeds niet. Spoiler . Als je een site maakt wat stats bijhoudt, zorg er dan op zijn minst voor dat die stats kloppen.
bij mij klopt hij ook voor geen ene hol: de eerste 2 zijn duidelijk fout. maar de rest is wel goed neem ik aan.
Nu werkt die volgens mij goed! De crime reports zitten nu niet in de mil. Voor de Marathon heb ik niet alles meer op 100% maar een redelijk normaal nummer. Alleen de ZiTs werken nog niet.
Kan iemand mij even helpen. Ik krijg mijn gamertag maar niet gelinkt. Ik krijg de hele tijd deze melding: Ik heb al bij die HELP section gekeken en nou heb ik sign in gedaan met mijn gamertag, maar nou krijg ik nog steeds dat ^.
Heeft ie al gedaan schrijft ie, misschien duurt het even voordat het is gekoppeld, duurde bij mij ook een dag ofzo..
Oh verkeerd begrepen dan. Ja het duurt een tijdje voor ze gelinkd zijn, kan verschillen van 1 uur tot een aantal dagen.
De 100% contest is met 10 dagen verlengt! En nu maak je tot en met 19 mei de kans om een 100% badge dingetje te winnen!
Het is met 14 dagen verlengt maar goed \o/. Nu alleen nog de laatste percentage zit nu namelijk op 95% moet alleen nog wat met die RC doen maar weet alleen niet wat. Edit: 100%, nu alleen nog met xbox live verbinden!!!
57% openbaar vervoer! Nog maar 43% te gaan EDIT: Zits doen het wel bij mij, ook al is het nu nog maar 1tje, Jailbreak van Thin Lizzy