1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rogue Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Clone, 11 sep 2003.

  1. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    De officiële site is er:

    KLIK HIER

    Ik weet niet of iemand er in geïntreseerd is, maar het spel wordt een Splintercell, meets Starcraft Ghost. Iedereen die SC heeft, en/of op SC: Ghost wacht, raad ik zeker aan de site te checken, én dit filmpje te bekijken :

    Filmpje 1 in AVI ( rechtermuisknop, opslaan als )

    Filmpje 1 in MPEG ( rechtermuisknop, opslaan als )

    hier nog wat screens ( xbox versie ):
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Vooral die laatste screen is erguh vet ! Je kan dus als een soort van mechanise vlieg het level verkennen 8)

    Ik wacht zeker op deze game !
    Op tothegame staat nog geen release, maar hij wordt waarschijnlijk rond oktober/november verwacht.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    *kuch* ;)

    De site is al een tijdje online. Btw ook weer nieuwere shots dan die gepost hier. Weet nog niet echt wat ik ervan moet denken. Het ziet er goed uti enzo maarja Kemco maakt hem.. weet nog niet wat we van hun moeten verwachten.

    Hopelijk wordt hij een beetje vet :)
     
  3. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar ik HEB de zoekfunctie WEL gebruikt, en er kwamen maar 3 treads tevoorschijn !

    maar ff on-topic:
    Ik wacht zeker nog enkele reviews en previews af, maar ik heb het gevoel dat dit een erg goed spel gaat worden :)
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is ook de zoekfunctie van de frontpage ;) niet van het forum. Die zoekt niet op de frontpage. Anyway, die nikki is wel lekker :)
     
  5. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, die nikki is zeker niet lelijk nee ! :p
     
  6. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    pff lijkt me niet zoon leuk spel ,brute force vond ik al slecht ,en deze ziet er niet echt beter uit
     
  7. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand deze game al en wat vind je ervan?

    is t echt splintercell achtig of kan je ook gewoon lekker knallen zonder aan je ammo te denken?
     
  8. Radicalwoozy

    Radicalwoozy Geen Halo 2, PES 4!!

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game en het is een cool spel!!!
    Het is bedoeld voor de gamers die splintercell iets te moeilik vinden geloof ik!!
     
  9. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het wel wat voor mij.
     
  10. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    mwhoah, kweetet niet, maar die moves zijn wel vet, waarbij je van die romeo must die (die film) momenten heb, dat je bijvoorbeeld iemnds rug breekt, en dan ze ruggegraatje ook echt ziet. maar voor de rest lijkt het me niet zoveel. beetje makkelijk, kvond splintercell nou ook niet suuuupermoeilijk ofzo...
     

Deel Deze Pagina