Roland Garros 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Prev, 27 mei 2007.

  1. Prev

    Prev aigh''

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het gravel toernooi is weer begonnen, Roland Garros. En ik dacht laat ik nou voor de tennisliefhebbers onder ons een topic openen.

    De openingswedstrijd van het toernooi is die van Safin tegen Vicente.

    Dus hier kunnen je alles wat je er van vindt of gezien kwijt in dit topic.


    Misschien nog een handige tennis site met kwalitiet die je up-to-date houdt: www.tennishome.nl
     
  2. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nu toevallig op tv
     
  3. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop iig dat Williams van die Pironkova verliest, vind dat ze wel een leuk spelletje heeft die Pironkova.

    En verder vandaag hoop ik dat Krajicek een keer een ronde verder komt op een Grand Slam, moet volgens mij wel kunnen met deze loting.
     
  4. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Safin moet ver gaan komen, hijs de shit :D
    Goede site trouwens dat tennishome, kende ik nog niet
     
  5. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    regen:'-(:'-(
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Bremond is absoluut geen slechte speelster en staat hoger genoteerd dan Misa. Daarbij komt dat Misa ronduit kut is op gravel en dat Bremond thuis speelt (wat een voordeel, maar ook een nadeel kan zijn). Misa zit in de sheet met S. Williams (8) en heeft er misschien ook wel belang bij dat Pironkova wint. S. Williams speelde overigens wel bar en boos slechts. 22 onnodige fouten en de set is nog niet eens afgelopen. Pironkova mag voor de derde keer gaan serveren voor de set (op 5-2 en 5-4 liet ze dat nog na).
     
  7. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een regen :mad:
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ik ben erg gecharmeerd van Andy Roddick, maar die schopt het amper ver op Roland Gaross :'-(
     
  9. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Gravel is hij het enige wat Roddick wegschopt op Roland Garros, prachtig altijd om te zien hoe beperkt hij is in z'n spel op gravel ten opzichte van gras/hardcourt. :)
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dan ga ik ook Tannis kijken:)


    je sig mag niet bewegen:x
     
  11. Prev

    Prev aigh''

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    boeiend!:p

    Maar lekker die regen zeg :mad:.

    Maar dat www.tennishome.nl werkt wel echt super goed. Goed geschreven artikels, toernooien pagina die goed werkt!

    Ik weet niet hoe jullie er over denken
     
  12. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Krajicek gaat zo beginnen mensen! :D
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    3 keer raden wat er aan de hand is...




    Juist, regen...
     
  14. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Michaella Krajicek nu met kort haar, damn wat staat dat haar vet! FrickinĀ“ sexy.
     
  15. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze speelde wel goed zeg na de eerste 2 games te hebben verloren, toch niet slecht 6-3 6-3 tegen de nummer 37 van de wereld.

    Nu hopen dat Verkerk een kansje heeft vandaag tegen Bolleli.
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    hoelaat moet die spelen dan?
     
  17. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Was om 11:00 uur. Hij is er dik afgegaan met 6-1, 6-4 en 6-4. Die gaat binnenkort hoogstwaarschijnlijk stoppen met tennis.
     
  18. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu een heerlijke wedstrijd te zien op NED 1.

    Grosjean - Baghdatis

    Baghdatis is echt vet 8)
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zo'n beetje al mijn favoriete spelers liggen er al uit: Safin, Dementieva, Hantuchova. Dat zijn mijn absolute favoriete spelers. En Hingis deed al niet mee vanwege een blessure. Maar er zijn nog wel een aantal spelers die ik graag ver zie komen. Dat zijn Nalbandian en Canas bij de mannen en Ana Ivanovic bij de vrouwen. Maar ik ben ook een tennisjunkie ;) Het is mijn favoriete sport sinds 1994. Deze week ben ik non-stop aan het kijken, zoals alle grand slams. Maar ik kijk ook altijd naar de kleinere toernooien op Eurosport. Over een paar weken weer rosmalen. Vorig jaar wel cool omdat ik een perskaart had, alle gesloten deuren gaan dan plots open. Weet niet of ik dit jaar ga. Hangt een beetje af of Hantuchova nog komt. Met kleine toernooien zoals Rosmalen zeggen er altijd een hoop af, vooral een week voor Wimbledon. Dan nemen ze geen risico's om blessures op te lopen
     
  20. Sjoerd89

    Sjoerd89 Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die Safin missen :p Het zusje van hem, Safina, is nu op TV...:)
     

Deel Deze Pagina