dat lijkt mij wel een goed idee, want als je hem voor 55euro gat kopen ben je echt niet helemaal 100%
Ik wou hem eerst kopen, maar dacht dat het goedkoper zou zijn dan de normale prijs. Verder komt het nog eens op een rottijd uit. Ik heb verleden week Panzer Dragoon gekocht, en ga deze week DOAX kopen. En ik zit ook nog te denken aan Metroid Prime. Ze hadden het beter in het najaar kunnen laten komen ofzo, als het aanbod van spellen iets minder is. Maar als wij nu allemaal hier afspreken om dit spel nog niet te kopen, dan kunnen we hem vanzelf in de aanbieding oppikken...
lijkt mij een beter idee als nou een paar gassies hier hem gaan kopen en hem dan voor een zacht prijsje op xbazar gaan verkopen.......
Liever een goede poort dan een slechte nieuwe game! En als de pc versie 4 jaar geleden goed was, dan moet de xboxversie ook goed zijn.
Waarom al dat gezeur over dat het een flop gaat worden.... RCT is gewoon nog steeds super goed! Misschien inderdaad iets te duur (hier bij de music store 49 euro) maar als ik volgende maand wat geld over heb koop ik hem dus WEL! Ow ja, RCT2 vind ik dus niet beter, maar juist slechter.... Ok meer attracties dat is een pluspunt, maar een DIK minpunt is dat je geen geld voor toegang en geld voor attracties tegelijk kan vragen! Ok daar houd het bij mij dus op...
Stom kan bij 1 wel maar ik vind dat ze er dan wel wat meer attracties bij kunnen maken gewoon omdat het weer wat nieuwer te maken
Ja stoer man kan je dan je eigen attracties bouwen enze dan aan andere geven ofzo? Lijkt me best stoer hmm denk er steeds meer over na
dat lijkt mij ook wel vet, maar ik vraag me nog steeds af of het het wel waard is, dat attracties uitwisselen kon ook op de pc, duz is het het waard? wat mij wel leuk lijkt is dan s'avonds een pretpark bouwen terwijl je in je bed ligt.
Dat vind ik niet. Deel 2 was super, je kon je achbanen veel persoonlijker en extremer maken. Ik had mijn eigen park gecreerd met alle atractie's en geen geld dus mijn creativiteit kon er op los gaan. Die achtbaan-bouw-modus sloeg nergens op, je kon niet eens je achtbaan voorzien van decoratie.
Ik ga em ook niet kopen ik vind het zo veel te veel geld. Misschien als iemand em een keer goedkoop op Xbazar aanbied. Maarja daar zitten meer mensen op te w8en dus echt goedkoop zal het toch wel niet worden.
Ik had ook gelezen dat er wel wat attracties bij waren gevoegd, waaronder een paar bekende van six flags. Dit stond op een demo *nep* hoesje van free record shop. Is trouwens irritant, want als je het hoesje ziet denk je eerst gewoon: 'het spel is binnen'. Maar als je dan heel goed kijkt zie je in een heel klein hoekje in hele kleine lettertjes: Dit is een demohoesje, het spel is verkrijgbaar vanaf .... maart grrrr....