dat ligt geheel aan het spel en niet aan het apparaat zelf als het wel frustraties oproept. De xbox loopt iig niet vast
Ben ik het absoluut niet mee eens! Ze kunnen de controls van bijv. RTS heel goed aanpassen op controller, ABSOLUUT!! Wat ik wil zeggen is: Ik (en waarschijnlijk ook anderen) vinden het helemaal niet erg als games als warcraft, command and conquer en dergelijke ook op de Xbox uitkomen! Lijkt me zelfs heel erg relaxed....
mee eens, eigenlijk crimineel dat ze generals niet voor de xbox uitbrengen! zoooo'n goede game...iedereen moet toch de mogelijkheid hebben die te kunnen spelen
Maar als je hem toch shit vind om zijn graphics dan koop je hem tog niet en mensen die hem wel willen om zijn gameplay moeten dat vooral doen. en johannes daar heb ik idd best wel over nagedacht. Ik heb wel vaker geroepen dat ik het teveel om graphics vind draaien tegenwordig, en daar blijf ik bij
Kben het volledig met Joeri eens. De GFX zijn vandaag de dag veel belangrijker dan de gameplay. Ik speel nog steeds Transport Tycoon DeLuxe. Ik weet niet of iemand dat wat zegt maar is dezelfde gameplay als Rollercoaster Tycoon. Heb je tenminste geen Gforce 4 voor nodig en kheb er uren en uren lol mee. T;s gewoon zo'n leuk spel en een perfecte gameplay. Hetzelfde geldt voor RT. Uitstekende gameplay (PC versie) en slappe GFX, lkkr boeiend. Als de gameplay maar goed is, daar heb je meer mee te maken dan de GFX. Ik kan geen uren spelen met een supermooi spel waar je niet eens normaal mee kan omgaan. Maar jah: dat is mijn mening.
Waarom nou weer? FPS en TPS zijn toch ook makkelijk te besturen met een controller, terwijl ik dacht dat het niet kon. Ze kunnen toch de besturing aanpassen met de Xbox controller? Zo hebben ze ook Broken Sword gepoort naar de GBA en daar was ie fijn te besturen!