Dat klopt, met mijn specs: nvidia GForce 2 64 mb 1,7 ghz 256 mb DDR; dit is voldoende om het te spelen. Maar ik ga misschien toch wel een nieuwe videokaart kopen, zodat het gewoon goed draait.
De demo is nu te downloaden: 3DGamer Heb hem net even binnen gehaald, en vind het best wel een gaaf spel. Alleen een beetje korte demo, één tutorial en één map. Persoonlijk lijkt mij The Battle for Middle Earth een stuk leuker.
heb hem net effe gespeeld, en ik vind hem erg goed worden. ik vind het wel cool dat je nu een soort intro krijgt voor de battle; hij werkt ook lekkerder; en hij is ook mooier geworden.
Ben hem nu ook ff de demo aan het downloaden. Ben er een beetje sceptisch over, maar ach. Ik geef het een schot.
Nja, dan zal ik hem ook wel ff downloaden. En kijken of het wat is. Ik vond Medieval en Shogun helemaal tha bomb, en dit is het vervolg op die 2 delen... Zal ook wel Uber game worden.
WTF, wat ben jij voor C&C n00b. Dat maakt geen donder uit, want al heb je zoveel mannen, als je het niet tactisch aanpakt is je hele leger weg. In moderne veldslagen draait het gewoon om zo min mogelijk slachtoffers. Tevens dat de veldslagen niet echt meer uitgevochten worden buiten de stad, maar in de stad waar grote formaties alleen maar in je nadeel werken. Dit spel pwnd gewoon met strategie, paarden kunnen slecht tegen lans mannen etc. Het gaat hier zeker wel om strategische formaties, hill protections, archer placement en het gebruik van het bos om krijgers in te verstoppen.... En dat heb ik een tijdje niet meer gezien. De demo is gewoon erg vet, hij's wel makkelijk op medium, mja daar is hard dan voor. Mja, alles is beter dan die verneukte C&C (Hoe kan je een serie verneuken, vraag EA) De systeem eisen zijn juist erg laag. Met m'n 9800 PRO 128 MB kan ik alles op volop spelen, dat kon ik zelfs met Generals niet en dit ziet er stukken beter uit. Dus dit spel ga ik echt wel kopen, ik heb het demo land ongeveer 15 keer uitgespeeld ofzo en dat komt niet vaak voor
Thing is, die demo is maar een super klein gedeelte van het spel. Naast het eigenlijke vechten zit er ook veel resourcing en strategie bij die je hier simpelweg niet te zien krijgt. Logisch waarschijnlijk, maar voor alleen het vechten zou ik een spel als dit niet kopen. Vechten is zelfs niet eens altijd verplicht, mindere gevechten kan je gewoon door de computer laten berekenen.
Kheb de tutorial ff gespeeld en daarna weer weggegooit. Tis niet echt mijn spel, te langzaam. Maar ik zat wel vet te wachten op dit spel na trailers enzo dus ben wel beetje teleurgesteld. Maar ik neem nog wel ff een kijkje in de full versie denk ik
Idd. Dit licht slechts een tipje van de sluier op. Maar het enige wat ik iets minder vind is de muis snelheid. Ik kan hem nergens sneller zetten.
Maar draait dit spel alleen om je mannetjes opstellen en daarna aanvallen of zie ik dit dan verkeerd, want dit begreep ik na het eerste stuk van de tutorial..
Hehe je zegt dat je je er een beetje in had verdiept maar dat blijkt toch tegen te vallen Het spel bestaat uit zeg maar drie delen, waarvan het vechten slechts één deel is. Het vechten begint logischerwijs met de opstelling, maar uiteindelijk zal je toch echt moeten reageren op dat wat de tegenstander doet etc en hoewel ik het niet echt met volledig enthousiasme kan uitleggen is het echt leren spelen van het spel erg tof. De andere twee delen zijn meer strategisch en resourcing. Immers, je bent bezig Europa te veroveren en moet ook je manschappen voeren.
Ik me erin hebben verdiept? Niet dat ik weet? Maar misschien toch maar de demo weer installeren en nog is proberen de hele tutorial te doorstaan
Daar zal je het niet vinden. Je moet ook een stad bouwen, belasting innen. Je kan het wel nalezen bij de features. www.totalwar.com/community/rome.htm Je kan je ook wel bezig houden met alleen het vechten, dan stel je een gouveneur aan die alles voor je regelt.
hij loopt echt wel lekker met een 9800 pro iedereen doet net of het een oud ding is, nou bij mij presteert ie het toch om de volgende games met alle toeters en bellen te spelen: Doom3 - Farcry - Painkiller - Rome total war - Ground control - Unreal 2003/2004 en nog veel meer, ff ontopic met een smalk werkheugen (1024MBDDR) loopt ie perfect... Vette demo trouwens!!! Can't wait .....
ik ben eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld... De graphics zijn top en zelfs op mijn kutcomputer werktie smooth (puik werk). Naast dat zie ik niet veel toevoeging in gameplay en vindik de sfeer beetje slecht en cartoony. jah weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar ik vind bijvoorbeeld de stemmen VRESELIJK! klinkt echt helemaal niet! Crrrretian archers. SKIRMISHERS! en dan als je wint: VICTORRRRYYYY zoo slecht... Bij shogun vond ik het zo heerlijk die Japanse stemmen of dat Japanse accent *battle klinkt dol* heerlijke sfeer dus. En deze game lijkt dat beetje te missen, die sfeer. Ik hoop dat ze Latijnse stemmen ofzo in de full version zouden stoppen, dat geeft wat meer realisme en sfeer, neh? Hoe dan ook de gameplay is goed als altijd *total war de beste RTS ooit vindik* maar vraag me af of er genoeg nieuws is... Denk van wel! Dus als ze nou ff die sfeer wat verbeteren met andere stemmen dan zou het echt een perfecte total war zijn! *want het ziet er ontzettend goed uit! zoals die paarden op full charge door de infanterie breekt! HEERLIJK!*
Heeft iemand hem ook gekocht? Ik wel, en ik ben er helemaal weg van. Waar ik Medieval niet helemaal heb gespeeld ben ik wel van plan dit meesterlijke spel uit te spelen. De sieges zijn gewoon heel vet. En de verschillende provincies regeren is ook heel tof. Het is wel irritant dat je soms met 5 verschillende gevechten bezig bent. Voor de rest een topgame.
Ik heb hem gepreordered bij gcshop en ik kreeg hem netjes vrijdag binnen. En in een paar foldertjes van bekendere multimedia zaken staat die ook al.
oeww, hopelijk ik ga hem morgen halen, lijkt me übervet, alleen kut jammer van die stemmen *ohjah: hopen dattie werkt... Sims2 van me zusje werkt perfect, doom3 beetje haperig, wat denk je dat zal gebeuren bij Rome? De demo zagger kut uit (stokjes als voeten, en uitgezoemd enkel wat blurrige poppetjes) maar ik heb nix aan de instellingen verandert) isser performance verschil tussen demo en origineel?