ja ik heb dat probleem soms ook. Maar toen ik wat steden ging veroveren toen wilden steeds meer mensen bij mijn familie horen en dan wordt de stamboom groter en krijg je dus ook meer nieuwe kids. Maar nu wordt ik er mee doodgegooid opeens.
Was ik wel blij mee ook want ze waren allemaal de pijp uit bijna
Ik heb zelf ook wat vraagjes.
Want wat kan je nou het beste doen als er een stad in opstand komt? Want ik haal uit de gegevens niet altijd echt uit wat nou het probleem is. En ze nemen soms de stad over en dan gaat mijn geld meteen naar -10000 toe. Erg minder
Hoe kan je trouwens je romeinse vrienden aanvallen, zoals Rome. Je moet 50 landen ofzo hebben volgens mij maar dat is erg lastig omdat die bondgenoten van de senaat, de 2 andere romeinse stammen ook heel veel veroveren. De senaat zelf doet bij mij trouwens niets. Is dat bij jullie ook. Ze hebben alleen rome en een ander gebiedje die ik gegeven had opdat ik hoopte dat ze daarna ook beetje gingen knokken maar dat doen ze niet en gebiedje lukt ook niet om terug te krijgen van ze.
Mijn 2 bovenste plaatsen in Italie blijven maar verlies maken.
Ik heb bij die linker al alles gebouwd wat kon. Wat kan ik daar tegen doen?
[plaatje]http://img125.exs.cx/img125/7291/naamloos2ob.jpg[/plaatje]
mijn situatie
oops hoe maak je hem kleiner
/Mod /edit Plaatje naar normale proporties teruggebracht. edit je bericht om te zien hoe - Cole Trickle
Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2004