1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Rome: Total War

Discussie in 'Games' gestart door Chemische Kip, 30 mei 2004.

  1. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is echt afhankelijk van je techniek en hoe goed je bent, gebruik je je manschappen slecht; dan kan je een winnende battle verliezen.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  2. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    op zich wel, maar je moet dat ook niet overschatten. Ik ben zeker geen briljant strateeg; weet enkel welke eenheden in welke situatie enigzins te gebruiken zijn (en hoe ze te gebruiken zijn). Verder ben ik niet heel strategisch bezig volgens mij, maar toch heb ik een stuk minder casualties dan wanneer ik auto resolve doe.

    De waarheid zal zoals altijd wel ergens in t midden liggen :D
     
  3. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    heey Luitjes spelen jullie hem nog?
    Zijn er nog coole mods voor dit spel?
     
  4. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik speel hem af en toe, als ik weer zin heb om een echte battle commander te zijn :D

    ik ben nu met een nieuwe campaign begonnen, met de carthaigins (let niet op de spelling). Ik heb een beetje problemen met de egyptenaren.
     
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik speel ook nog steeds, vooral door de nieuwe 1.2 patch is ht spel zo erg verbeterd dat het op vh/vh weer een nieuwe uitdaging is (tip, probeer imperial campaign met spanje met 1.2 patch), daarbij komt dat ik online in de sith clan sith en me verantwoordelijkheden daar heb, het blijft en is het beste rts spel tot nu.

    FF over jou vraag, er zijn verschillende mods over rtw, de bekendste is SPQR en de rome total realism mod, ik heb alleen ervaring met Rome total realism, het is wat realistischer, en fun units zijn eruit, als bijv screeching woman en gladiators, ook de factions zijn verandert, namen verandert, zijn nieuwe units maar ik vind het nog niet goed uitgebalanceerd, zo is germania te erg verzwakt in rome total realism en zijn de romeinen nu nog sterker, wel een leuk feit is dat je sterke romeinse troepen alleeen in italie kan maken, preatorians kan je niet maken in griekenland bijv. want ze kwamen eigenlijk alleen voor in italie, verder zijn er nog meer leuke dingen in rtr maar probeer het eens uit, kijk wel uit want je kan na het installen van RTR niet de normal version meer in single en in multi spelen.

    Hoop wat info te hebben gegeven ;)
     
  6. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    OKe ja want ik kon het nu zo'n 3 maanden al niet spelen omdat mijn pc het begeven had. Eerst videokaart en toen harde schijf dus ik krijg nieuwe pc waar ik al 3 weken mee bezig ben. Gaat beetje sloom en dan wil ik dus weer gamen met dat spel eindelijk dus vroeg me af of er ondertussen nog veel leuke uitbreidingen waren :)
    Maar zal dus ff die patch kijken en Rome total realism. Die klinken wel goed :)

    SPQR wat is dat voor mod dan?
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dit spel is in mijn ogen het beste strategy spel tot nu toe, ik heb hem nu net een week. Maar damn wat is het vet om met duizende mannetjes, olifanten, honden en paarden elkaar te lijf te gaan. En vooral ook dat je er middenin zit en dat de spanning te snijden is of je nou de goeie strategy hebt gebruik om een leger aan te vallen, geweldig die battles! _O_
     
  8. Waarom maakt Patavium altijd verlies??
     
  9. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    hallo kan rome total war barbarian invasion los kopen of moet je rome total
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
  11. ik speel de laatste tijd nog wel eens RTR, rome total realism. Het is echt een geniale mod voor de gewone rome total war zonder expansion.. het is gebaseerd op hoe het echt ging in die tijd en ook de map is uitgebreid, tot ver in 'minor-asia'. Alle units gerestyled, naja je kan het allemaal zelf zien op:

    www.rometotalrealism.org
     
  12. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat gemaakt door een 3rd party ofzo?
     
  13. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Zo, even dit vergeten topicje naar boven drammen.

    Ik heb de patch 1,3 en daarna 1,5 geinstalleerd voor Rome Total War, en bij die patches zat een Mapmaker/Map Editor.
    Mijn vraag is nu, waar staat nou in godsnaam die mapmaker?
    Moet ik dan het spel opstarten en ergens in opties oid zoeken, of staat het gewoon in de Rome Total War folder?
    Ik heb (naar mijn mening) toch behoorlijk goed gezocht, ben hem alleen nergens tegengekomen...
    Misschien niet goed genoeg gezocht, of op de verkeerde plaatsen, anyway: kan iemand even vertellen waar die MapMaker zich bevind?

    Oja: Rome Total War is vet :cool:
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Iemand die me hier even mee kan helpen?
     
  15. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Andere vraag dan maar:

    Ik heb per ongeluk Barbarian Invasion in het Duits geinstalleerd, met als gevolg dat RomeTW en BI Duits zijn.
    Kan ik dit nog ergens veranderen in bijvoorbeeld een .txt bestand?
    Onder opties heb ik het nog niet kunnen vinden, en ik weet zo goed als zeker dat het daar ook niet te vinden is.

    Iemand die kan helpen?
    Danku
     
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon ff opnieuw installeren.

    Mvg,

    Sjoerd
     

Deel Deze Pagina