1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rondetijden moto gp2...

Discussie in 'Algemeen' gestart door bass, 10 jun 2003.

  1. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Cheaten is lame, het verpest je speelplezier en het verneukt de rankings en het is lullig tegenover je collega gamers, die wel zelf die custom vol hebben gemaakt.

    Ik zit nu zelf in Champion te rijden en ik ben in de eerste vier races eerste geworden. Op Mugello heb ik het laten gaan en ben ik 19e geworden in de regen. So what, dan doe ik em straks nog een keer aan het einde van het seizoen. Even blijven proberen en je kan winnen. Ik heb over sommige challenges ook wel een half uur gedaan. Maar het gevoel als je dan uiteindelijk toch de challenge haalt of met 0.02 seconden voorsprong voor Rossi over de finish komt op Suzuka an 10 keer proberen is wel super.

    Is your mother proud of you als je straks loopt te roepen, dat je in de top 100 staat. Terwijl je heel goed weet hoe je aan de bike bent gekomen, die je daar gebracht heeft.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  2. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Dschadir ik kan niets anders dan me volledig bij je aansluiten...het verpest volkomen je eigen en iemand anders speelplezier...En idd als je dan in die top 100 staat heb je denk ik niet dat gevoel dat je zou hebben als je wist dat je die bike helemaal zelf hebt verdient...
     
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij loont het ook om zelf een custom te maken, want daar leer je van en anders wordt je nooit goed/beter!
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    @Dschadir

    vraag: Schakel je auto of manual?


    Ik weet het wel zeker.
     
  5. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Het plezier dat je hebt als je weer na een race eerste wordt, ik werd net in career mode met moeilijkheid pro(die tweede weet niet zosnel of dat pro of champion is). reed de sachsenring en finiste met 0.02 seconde voorsprong op biaggi die credit die je daarmee evrdent doet je zoveel plezier....!!!!!!!!!
     
  6. BreeZe_USA

    BreeZe_USA Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja..de tweede is Pro...
    Ik had 4 sec voorsprong op Rossi :) (K liet Biaggi vallen in Corner 1, k doe geen qualy...)
     
  7. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik qualiy ook nooit ze halen je bij de strat tog wel in....maar hebben jullie dat ook dat je per ronde wel minstens een keer onderuit word gehaald doordat die lui hun lijn gewoon hoduen zodat zij met hun voorwiel jouw achterwiel weg duwen en dan glij je onderuit...? dat is egt klote
     
  8. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar mensen die geen custombike kunnen krijgen komen echt nooit in de top 100. Maar zo is het wel leuk. Maar van de andere kant wordt het verschil tussen de goede en de slechtere nog groter.
     
  9. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar daar komt het weer naar boven wie meer oefent en meer racet krijgt meer credits-->> dus betere bike-->> dus hoger in de top "zoveel"...

    Ik stond aan het begin van dit forum op elke baan zowat 10 seconden achter op jullie, heb vandaag wel weer 2.5 seconden van mijn tijd op brno afgesnoept dus wie oefent ... zal worden beloont..
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik rij dan nog wel op pro...maarre ze halen mij bij de start echt niet in hoor. Ik sta standaard op mediums. die slippen vrij snel. Gewoon gedoseerd gas geven.

    In het begin kon je met zachten banden nog de achterem vasthouden. Deze dan op het juiste moment los laten.

    It's all in the finger!!
     
  11. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1


    Manual. Dat ben ik maar gaan leren in MGP1 toen ik gewoon niet meer harder vooruit kwam. Het is in het begin waardeloos, maar op een gegeven moment gaat het vanzelf.
     
  12. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb op champion op le mans in de regen met 0.01 seconden gewonnen van rossi
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zou het mogelijk zijn om gelijk te finishen. iemand mischien al meegemaakt???

    Zo niet dan heb ik weer iets te doen. Wordt ik mischien ook de eerste in iets!! ;)
     
  14. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik gehad, ers tond dat ik eerste was en rossi met 0.00 achterstand maar ik kreeg maar punten voor alsof ik tweede was.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Jij weer :mad: !!! Laat je dan helemaal niks voor anderen over. ;):D

    Hmmmmm......moet ik weer iets nieuws verzinnen.

    Ik las net dat je voorlopig ff niet meer gaat racen. Jammer, ik had nog wel een keer tegen je willen rijden. Kijken of je echt wel zo snel bent. :9
     
  16. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    dit zijn de mijne ik ben nog niet sirieus bezig geweest goede ronden neer te zetten ik ben meer wedstrijden offline aan het spelen om mijn bike te maxen. ik sta nu 4038

    Suzuka 1:55:02
    Phakisa 1:26:68
    Jerez 1:32: 93
    Le Mans 1:27:42
    Mugello 1:35:32
    Catalunya 1:37:42
    Assen 2:03:48
    Donington 1:26:42
    Sachsenring 1:12:35
    Brno 1:51:73
    Estoril 1:23:50
    Rio 1:41: 98
    Motegi 1:38:73 (hier sta ik 1001)
    Sepang 1:58:65
    Phillipisland 1:25:08
    Valencia 1:28:68
    sheridan 1:35:82
     
  17. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik sta geloof ik ergens in de 4000 en dat is alleen maar qualify rondes uit de career mode dus als ik daarmee klaar ben ga ik wat timetrailen (rijden die irrie gasten niet in de weg)
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Van het rijden met andere rijders leer je juist het meest! Niet alleen tips en tricks, maar ook gewoon dat je jezelf aan zet tot snel rijden. Beste kan je dan alleen wél in een game rijden waar No Collisions aan staat.
     
  19. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe jij het eigelijk Wouter? Je ranking en je ronde tijden enzo dat zou ik wel eens willen weten. Ik doe het niet zo goed moet ook eens er goed voor gaan zitten mischien vanavond weer. Ik rij vind ik zelf beter op de banen die anderen niet zo fijn vinden zoals Sepang ik heb echt een pest hekel aan de eerste 4 banen en sanchering (ofiets) maar de rest vind ik wel oké ! Sta trouwens geloof 5600ste van de wereld vandaag maar eens de top 4000 in vliegen :p !
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Op mijn top heb ik #300 gestaan, maar heb nu mijn scores gereset. Opvallend is dat ik gisteren even op elke baan 1 a 2 rondjes reed om iig overal een tijd te hebben en direct op de 1100e plaats stond. Ben net even bezig geweest met Suzuka maar ik ben beetje in een pisbui dus het wil niet echt :cool:
     

Deel Deze Pagina