ik denk dat je aqaus moet gaan hunten (warrios, gardners en hunters en miss kings) ik ben ook net een soldier begonnen, ben nu level 15
aquas maar ik was er op zon plaats en daar moet je een super pc hebben want daar heb je wel lag...in zon plaats als je dood gaat ook je town kan maken ben ff plaats naam kwijt. maar ik ben daar nu niet maar als je aquas gaat hunten dan moet je een party zoeken of een maken. ik speel het eigenlijk niet echt meer maar zal ik een xbw guild oprichten ik heb nu iets van 86 k hoef nog maar 14 en dan kan ik een clan oprichten!
nog een keer mijn vraag: als ik deze game heb geinstalleerd en hem opstart krijg ik af en toe al de windows fout message bij het updaten. De keren dat dit wel lukt krijg ik een of andere vage koreaanse error message waarna ik wel het geluid van de game hoor en de cursor zie, maar de game niet reageert. Weet iemand de oplossing?
de update is een beetje verneukt, je moet hem iedere keer dat ie crashed ff het programma ff opnieuw opstarten om je ff uitj edroom te helpen, je hebt 1 mille nodig voor een clan en een hoog level geloof ik (iets van 50)
hij doet het , bedankt. Nu ga ik het lekker spelen en hopelijk later ook deel uitmaken van de xbw clan.
100.000 dat had ik eerst maar ik heb wat uitgegeven.. maar als jullie geld doneren hoor ik dat graag*)
Ik ben nog aan het trainen op birth island, dus geld doneren zit er nog niet in ben nu level 5 en ga binnenkort de wijde wereld in
@suffihannes als het goed is wel weet ik niet cker of je moet je resurection place op een andere map dichtbij maken.. kijk maar ff rond bij een magier.. @Game Error als jullie je geld aan mij donneren komt het goed
... waarom zijn toch altuid die #@^$%$&%# servers vol, heeft niet iemand een progje waarmee ie automatisch inlogd doo rhet te blijven proberen?
wacht ff, zoek ff de link, het is een programmatje wat de servers blijft aanklikken /edit kan de link niet vinden, iemand enig idee waar ik .exe bestandjes kan uploaden?
http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=19Z9TSVZ387CI3C3KP406GA6O0 en hier de uitleg: start eerst rose op, log in (zodat je de servers kunt zien) doen dan alt+tab en start het programmatje op. druk op de server waarop je wil inloggen (in het programmatje) en hij zal nu de gewenste server blijven aanklikken tot je erin bent, als je erin bent druk je op esc om het programmatje af te sluiten, je kan nu vrolijk gaan zitten rose'en mijn soldier is net lvl 23 geworden trouwens