1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Rose online helpthread

Discussie in 'Games' gestart door ScorpiuS, 25 mrt 2005.

1. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    werkt echt super thx Game Error was er binnen 5 min in

2. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow jah, je spel moet wel op de 1024*768 resolutie staan geloof ik

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Zitten jullie er nu ook in, zoja op welke channel?

En wat zijn jullie namen, misschien kom ik jullie per toeval eens tegen of natuurlijk voor een guild }:]

de mijne is: KingKoopa

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  4. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel meestal op channel 1 en mijn naam is Faria

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    heeft iemand van jullie tussen level10-20 zin om een party te vormen vanavond? Dan zullen we ff wat lvltjes bijspijkeren

6. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan ik niet want ben lvl 31 bijna 32 dus ben als het goed is te hoog lvl om met jou party te vormen

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik heb fftjes pic van mn character: Nu al een level 14 Soldier, maarja

8. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook ff een pic van mijn character

9. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi hoor, al sik mijn nieuwe armor heb(moet daarvoor level 30 zijn, ben nu 27) neem ik wel ff een pic van de mijne, want hij ziet er wel nu heel n00b uit:p

10. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je trouwens kiezen om een soldier of iets dergelijks te worden? Ik heb overal al gezocht, maar kan niets vinden. Ik ben nu level 15, maar loop nog steeds in dat stomme kostuum rond. |:-

11. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar zant gaan en dan is er een NPC die Warren heet en bij hem kan je een job kiezen en dan moet je een quest doen om dat te kunnen worden.ben zelf nu lvl34 soldier

12. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit leuk om te spelen?? Ik heb namelijk ook al runescape en tibia gespeelt en dat viel me allebei tegen. Mede doordat je geen doel hebt in de game en het te ingewikkeld in elkaar steekt.

Kan iemand mij een beknopte samenvatting geven van de game?

13. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    lkkr ik 33.. maar ik speel het al niet laatst gespeel 3 min..

14. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    @xboxrullez kijk is opwww.roseon.com
    Heb zelf ook heel kort runescape gespeeld maar vond het niks bij rose is het in ieder geval niet zo dat je al je items verliest als je dood gaat.Je begint op birth island daar leer je basis dingetjes en dan ga je naar de echte wereld dan kun je quest gaan doen maar de meeste quest zijn niet echt leuk en bijzonder en als je lvl 10 bent kan je een job kiezen wel kan je als je lvl 50 bent in een cart rijden en later zal er ook castle gear meer planeten en pvp in het spel komen.Maar bij rose heb ik het ene moment dat ik er niks aan vind omdat ik dan alleen maar monsters kan verslaan om te ranken wat bij mij nu echt langzaam gaat, en het andere moment vind ik het weer leuk omdat ik graag wil ranken voor een cart te krijgen of mijn nieuwe armor aan te doen.
    hoop dat je er wat aan hebt.

Edit: Weet iemand of er een sneltoets is om te switchen naar je verschillende skill balkjes dus van 1 naar 2 etc, want dat heb ik wel is gedaan volgens mij maar weet niet hoe.

Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  15. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben nu een stoere soldier geworden! :D

Ziet er een stuk leuker uit moet ik zeggen.:9

16. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog even een vraagje btw, over die 'speciale' aanvallen. Hoe krijg je die eigenlijk? Moet je dan van die boeken gaan kopen of zo?

17. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt skills neem ik aan die kan je bij NPC kopen voor soldier kan je ze kopen bij Leonar in Zant.

18. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook bij de burgemeester van junon;) maar ik ben nu een lvl 35 soldier, en blood attack en leap attack zijn echt hele chille skills, een tip voor iedere soldier:+
    weet iemand trouwens hoe je pecies deel kan nemen aan de union battlen? wat moet je dan zeggen tegen je unionleader?

19. Suffihannes

Suffihannes L

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu lvl 36 soldier maar heb gister ofzo was ik in junon hoorde ik dat er een union battle was dan moest je naar je factie en praten met de leider ik zei dat ik er in wou en toen zei ie dat dat goed was en toen praatte ik weer met hem zei ie dat het vol was dus ik snapte het niet maar hoorde dat je dan naar het midden moest bij die fontein daar kwam een warp ook pas na een half uur ofzo maar ik kon er niet in dus ik weet het ook nog niet precies en of ik wel mee kon doen of niet.

20. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic]
    Suffihanes, het zou echt heel erg handig zijn om leestekens te gebruiken, op deze manier is je verhaal werkelijk nauwelijks te volgen.;)
    [/offtopic]

Ik ben nu een lvl 19 soldier, en heb nu eindelijk zo'n uberattack en een mooi schildpaddenschild op mijn rug. _0/

Deel Deze Pagina