Weet je hoe relax zo'n robot is er kwam opeens zo'n meisje langs met zo'n super grote robot maar weet iemand waar die warren persies staat in ZANT?
wow vet ik zou ook wel is castle gear willen zien en hebben natuurlijk, ik dacht dat het er nog niet inzat of zit het er pas in.
maar hoe kan je die krijgen,hetzelfde als een cart ofzo met veel geld of union points en dan onderdelen kopen
Ik heb toch ff een uber techniek om sne te levellen, je praat eerst met de elf zodat je veel items krijgt, je gaat dan naar het mainalnd, naar de wapenverkoper, koopt een boog met pijlen en het vijanden killen gaat een stuk makkelijk ben net ff voor de gein een boogmannetje begonnen
ja, maar op de site staat dat de server open een delay heeft opgelopen, dus vanmiddag is ie er waarschijnlijk wel weer. Edit: NU dus al edit 2: En het is een beetje heel erg druk
Ik kom niet verder, er is nu zoveel lag dat driekwart van de mensen 1 keer in een minuut kan bewegen en voor de rest stilstaat. FF andere channel proberen en anders pas later deze week verder gaan.
Gisteren was het erg, Kwam zo die server binnen en de meer dan de helft stond gewoon stil. Direct maar via dat elfje na een andere eiland toe gegaan waar heb een stuk relaxter was. Maar wat een lag niet normaal. Ben gewoon een paar keer doodgegaan omdat ik niet kon lopen en dat der zo'n mormel de heletijd tegen me aan zat te batsen.
lvl 13 soldier nu.... ik partyde gisteren nood gedwongen nu in Breezy Hill (Hill of Wind) door alle lag.
Speelt iemand het nog? Ik hoor namelijk helemaal niks meer over Rose Online. We moetne echt eens een party beginnen en in een later stage een XBW clan oprichten Momenteel ben ik een level 19 Soldier en speel sinds vandaag weer.
De laatste tijd als ik probeer te spelen gaat mijn computer steeds vanzelf op standby, hebben jullie dat ook? edit: het lag aan mijn computer