wie spelen er nog rose online? ik ben nu lvl 14 hawker en nog ff vraagje.. hoe krijg je die crystal key van de woopie king? als de woopie king er is begint iedereen massaal op hem te schieten en als je dan meeschiet en hij gaat dood krijg je nog steeds geen crystal key.. ik heb al 100x meegeschote en gevochte tege die woopie king maar nog steeds geen crystal key..
5x als eerste raken?? dus je bedoeld ik moet hem dan als eerste raken en dan vijf keer raak schieten of ik moet vijf keer als eerste op hem schiete.. snap et ff nie
JEZUS MAN! eerst gaan ze resetten als ik een level 113 champ heb, nu ben ik eindelijk lvl 88 en nu gaan ze alweer resetten !!!!!!!!!!!!!!!
Kan je ook in de client registreren want als ik op gamesrouter.com ga registreren dan kom ik bij het verifieer gedoe en dan komt dat plaatje maar niet Moet je nu voor ROSE Online betalen?
Ik had me daar geregisteert en toen kreeg ik een email.. toen moes ik nog een email krijgen maar die heb ik nog steeds niet gehad ik kan nu wel spele met een hele domme accountnaam en pasword en Supahmaster mischien kunnen wij het account delen als je maar niet aan mijn poppetje zit
volgens mij hoef je niet te betalen maar als je met zijn 2en tegelijk kan weet ik niet en ik stuur je wel een PM ja
Lol kben nu lvl 13 dealer. + full lvl 10 dealer set incl. backpack. Weet iemand hoe je Skill Poinst krijgt want ik wil gun crafting leren maar kheb niet genoeg skill points ( 0 )
zo zo..er is lang niet meer gepost ook wel logisch maar oke rose online is pvp geworden en dat suckt..