Morgen is het eindelijk zo ver Helaas kan ik nu geen aanmeldingen accepteren omdat het nu vol zit Misschien moet ik de volgende keer maar eens kijken of ik een grotere zaal kan afhuren als jullie nog m`n telefoon nummer willen hebben (voor het geval jullie het niet kunnen vinden) dan moet je me maar even een mailtje sturen. Martin`s mail Groetjes en allemaal tot morgen Martin
mijn guest komt niet meer, dus als er nog iemand nog alleen wilt komen kan hij misschien contact met je opnemen
Ok de 2 die met mij mee zouden rijden komen wat later met eigen vervoer... dus is er ruimte in mijn auto als iemand uit den Haag mee wil.
Ik heb 'em hier ook liggen, dus ik ben benieuwd.. heb alleen ff single player gedaan. Magoed, morgen is het zoverrr!!
Oke jongens en meisjes Ik ga alvast de boel wat voorbereiden. Dus de groetjes en tot straks p.s. als jullie het echt niet kunnen vinden dan kan je altijd even het nummer van de beveiliging van het Erasmus MC bellen. Die kunnen je precies vertellen hoe je moet rijden...... hoop ik Hun directe nummer is ; 0104633124 mzzl
Echt geslaagde lan was dat...16 man Halo Als het goed is zijn ze nu nog bezig heb er nog een paar maar upload site werkt ineens niet meer
Ja peoples was leuk, heb m'n pics vast even online gezet. Hierzo: http://www.alienhelpdesk.com/index.php?id=1,4,10, wie nog meer pics heeft.... PM me even dan krijg je een email adres waar je ze heen kan plak ik alles erbij. Good geregeld Crosis... hulde aan de host!
Jullie zijn wel heel erg snel Over een half uurtje probeer ik de eerste kleine versies online te hebben, de rest heb ik op afspraak beloofd op de site van macauno te zetten! Mijn site: http://www.controllerboy.com/bart
Jullie ook allemaal bedankt Het was heel erg gezellig. Ongeveer September / Oktober zal ik de zaal weer eens afhuren Nu ga ik eerst even wat foto`s bekijken Groetjes Crosis. (Martin)
Kijk aan, de eerste foto's alweer online. 't was weer gezellig Crosis. Bedankt voor organiseren, je had het goed voor elkaar Nou de foto's kijk ik morgen wel ff. Tis nou een beetje te laat om nog te doen. Truste.....
Ik voel me net Peter Pan, die nooit wil opgroeien, als het aan mij ligt volgende week weer (en dan de week erna ff iets anders)... Mijn oren doen nog pijn van de enorme herrie van 32 man Halo tegelijk... maar het was echt supercool! Thenx Crosis/Martin
goeiemorgen allemaal!! het was weer mooi Martin bedankt voor de ruimte en natuurlijk de koffie haha die kop van die loempiabakker alias patatboer schitterend die kerel kan wel gaan rentenieren nu heren en dame tot een volgende keer!! Greetz The Storm (japie)