He broertien, zeg het ff als je het 100% zeker weet .... ik gaat sowieso wel mee dan. Ik moet het toch een keer meemaken of niet? Al kan ik nu nog baggerslecht Halo.... maar dat maakt niet uit hebben we iig al iemand voor onderaan de score lijst . Gr. Flamingo
He Knaapje, als ik nu zeg dat ik 100% zeker ben dat ik die kant op ga, rij jij dan?? Als jij rijd, is het voor mij 100% zeker dat ik die kant op ga.....
count me in.. ik kan ook komen. en ik kan een xbox + 2controllers + een tv (52 cm) mee nemen en nog een vriend van me die mee wil doen..
Ik wil natuurlijk ook wat mensen vanuit het Ziekenhuis zelf uitnodigen dus wilde ik hiervoor wat Flyers maken. Ik heb hier geen ervaring in maar gelukkig wil Jeroen (Jerhui) me daar wel bij helpen. Thanx Let wel op ! Het moet wel "verpleegster vriendelijk" overkomen heheheh Greetzzz Martin
pas maar op met wat je zegt want ze willen vast niet verpleegsters genoemt worden,.. noem ze maar beter verpleegkundigen...
Stuur ze maar op naar mij, ik kan ze tot A0 formaat in het kleur uitprinten hier op school edit: liefst niet groter dan A1 eigenlijk, anders passen ze niet in mijn tekeningen koker.......
op A1 formaat zijn het niet echt flyers meer.. kan je ze beter op a5 formaat of a4 formaat doen.. is makkelijker uitdelen...
Ik denk niet dat de directie van het ziekenhuis het op prijs stellen als men daar flyers gaat uitdelen in het ziekenhuis.. Flyeren op straat is overigens ook verboden zonder vergunning Paar posters ophangen op prikborden lijkt mij nog het meest geschikt.....
Ik heb even snel een idee gemaakt voor een flyer... ik zat zelf aan A5 te denken (handout) Zie mijn Weblog (sig) voor de voorlopige flyer...
Uiteraard macouno! We gaan er zeker weer een leuk feestje van maken, al hoewel ik halo al tijden niet meer gespeeld heb. MM3/PGR2 op dit moment favoriet. edit: ohjah, voor de lijst, ik kom met 1 xbox + tv
PSST jongens ff een tip vermeld ook even welke spellen jullie mee nemen ... zonder spellen geen MP Ik weet nog niet of ik kom ... lijkt me wel erg leuk trouwens
Hoi Eastmaster, Ik heb de Flyer het liefst in A4 formaat. Deze kan ik idd op prikborden hangen in het ziekenhuis. Misschien als Jeroen de Flyer klaar heeft (hij moet nog iets aangepast worden) dan zou het fijn zijn als je er een stuk of 10 zou kunnen uitprinten in kleur. Tenzij Jeroen dat zelf kan doen Martin
Helaas zijn de printers bij mij op school heel raar ingesteld..... 10 A4'tjes kosten mij zo'n 5 euro.... terwijl een printopdracht naar de kleuren plotter ( A2-A0 ) 1 euro is.... het maakt dan niet uit, uit hoeveel kantjes de opdracht bestaat. ( zo heb ik wellis 5 A0 posters geprint voor 1 euri ) Als het A4-tjes zijn, is het denk ik goedkoper bij jeroen..... Maar de flyer ziet er wel leuk uit jeroen