Ik heb ondertussen een nieuwe flyer gemaakt (op A4 formaat). Ook heb ik nog wel een kleine TV om mee te nemen, maar dan moet je me wel ophalen Martin... gaat een beetje moeilijk op de fiets
Dat is geen probleem Ik zet hem wel even op de lijst erbij. Nog even iets over de spellen, Als iedereen gewoon al zijn link games mee neemt (b.v. Halo,PG2 etc.) en eventuele andere nieuwe games, dan hebben we genoeg keus om om die dag te kunnen spelen. Dus op de grotere TV`s de lan games en dan op de kleinere tv`s de niet lan games Het lijkt me ook verstandig dat iedereen even zijn games en controllers even merkt! (b.v. met een stickertje) zodat we naderhand geen problemen krijgen met elkaars spullen Maar uit ervaring " vanuit Haagse Lan" is dit eigenlijk nooit een probleem geweest En als dat wel een probleem is dan kan ik altijd de beveiliging erbij roepen.......... Ohhh dat ben ik zelf Martin
dit gaat helemaal de goede kant op... echt top.. ik heb er nu al zin in... ik zie alleen dat op de nieuwe flyer de tijd is aangepast!!
Dat is alleen voor het ziekenhuis Dan hebben we zelf even de tijd om de boel op te zetten. Verwacht van het ziekenhuis eigenlijk niet veel mensen,maar je weet maar nooit
welke soorten "drank" mogen er worden mee genomen?? en ga je nog iets vragen voor entree?(omdat je zegt dat je het hebt afgehuurd!!)
in m`n eerste post , Het kost mij niets om de Foyer een dagje te huren Je mag alle soorten drank meenemen, alleen je kots mag je zelf opruimen Je kan dus gewoon drinken waar je zin in hebt (wat je zelf meeneemt) Maar het is wel de bedoeling dat we het daar schoon houden Als je flessen meeneemt ( Limonade,bier etc.) dan heb ik wel graag dat jullie de lege flessen weer mee terug nemen. Dat scheeld een hoop zooi. That`s all *)
okee.. ben een beetje kippig.. maar het is nu geheel duidelijk.. en ik denk niet dat je je zelf helemaal moet klem zuipen.. dan gaat het LANnen ook niet meer
Ik kom zeker, dan zijn er iig 16 man. Neem mee: Xbox, Grote TV en HUB. /edit waarschijnlijk ook nog wel een paar vrienden, maar dat is altijd weer een verrassing...............
ik zal het noteren Als de mensen van de Haagse Lan al komen en dan nog de nieuwe die zich nu melden dan denk ik dat we zeker op minstens 25 Personen kunnen rekenen Ik schat zelfs dat het rond de 30 personen gaat worden
ik heb even een vraagje over teams.. gaan we teams indelen op 27 maart? of al van te voren.. bijvoorbeeld met halo 4 tegen 4 of zo. endan per team 2 elite halo spelers(die denken dat ze goed zijn) en 2 rookie halo spelers.. (die het niet zo vaak spelen..)
Meestal zoeken bekende elkaar wel op om in elkaar team te gaan. Maar een beetje roeleren kan geen kwaad. Het is meer voor de gezelligheid dan om het echte winnen..... hoewel we allemaal wel graag willen winnen natuurlijk er komt trouwens maar 1 elite speler..... Crosis