We zien wel wie of wat er op de beamer speelt. Denk dat we het een beetje moeten afwisselen, is wel net zo eerlijk voor iedereen.
Ligt een beetje aan de beamer zelf. Maar de laatste keer dat The Bear die beamer bij zich had toen projecteerde hij hem op een doek van ongeveer 1,5 bij 2,5 meter
De beamer die ik nou mee neem is er een met een groothoeklens. Hij hoeft dus ook niet heel ver weg te staan voor een groot beeld. 3,5m bij 2,5m moet ie makkelijk halen En iedereen mag er een keer op spelen, zo lang er maar zorgvuldig mee om wordt gegaan. Hij is namelijk niet van mij en zo'n ding kost nog al wat..... Maar dat komt helemaal goed denk ik.
worden er trouwens ook competities gehouden op de LAN? Een haloCTF of team slayer compo zou wel cool zijn
Natuurlijk wordt er CTF op Bloodgulch gespeeld. Wij zijn al weken aan het trainen! Helaas is dat ook wel nodig...........
Meedoen? Iemand die voor je favoriete Xbox blaadje schrijft maar nog niet zeker weet of hij kan langskomen, is welkom hoop ik?
Neem ik mijn controllertje mee, want een Xbox meeslepen zit er voor mij niet in. Laat staan een televisie.
Denk dat we nu ook wel genoeg xboxen en tv`s hebben en Scarbir..... vergeet je kladblok niet voor je verslag
Als jullie een xbox tekort komen (denk het niet) dan ik wil eventueel die van mij wel ter beschikking stellen... dan kan die van mij gewoon mee met Blue Flame, The Storm, The Bear enz. enz.
Je kan hem altijd meenemen voor de zekerheid. Denk dat we nu wel genoeg hebben maar als er iemand iets vergeet of niet kan komen..... p.s. VANDAAG NOG 3 WEEKJES