Schijt, de vuurwerkshow is verzet door aanleveringsproblemen uit China ... misschien ben ik toch nog aanwezig.
Ik heb ook nog een xbox en tv neem ze wel mee want we gaan met bussie dus er is plek genoeg. The Bear neemt zijn beamer mee en zijn xbox Blue Flame zijn tv en xbox en dan neemt Flamingo ook zijn xbox mee. Er gaan nog wel aardig wat mensen mee met ons uit zwolle, wat ik gehoord heb dit is onze inventaris, uiterraad nemen we een hub en kabels mee 4 X xbox 2 X tv's of meer 1 X beamer
Heel misschien neem ik nog 2 mensen mee, dan zouden er dus 7 of 8 uit Zwolle komen. Kan dat?? Wordt nog druk geloof ik........
Uhhh welke spellen worden hier gespeeld??????? Mag je dit zelf bepalen???? Is er eigenlijk nog plaats,want anders denk ik er wel over of dat ik kom de ja of de neen.
Over het algemeen word Halo het meest gespeeld (LAN) maar daarnaast op de kleine tv`s andere games Er is nog wel plaats,maar het begin nu wel aardig vol te lopen.
mischien zijn er ook wel een boel mensen die splinter cell: pandora tomorow al hebben ik hoop dat deze game ook veel gespeeld gaat worden over LAN!!!
ik heb SCPT op de releasedatum, als gcshop een beetje opschiet. maar dat zou wel mooi zijn als meer mensen dat spel hebben. haha spy vs mercenary op 2 aparte schermen
Denk dat we onderhand wel 3 netwerkjes kunnen maken met al de spullen die gaan komen We moeten gewoon met z`n allen kijken wat we graag willen spelen over de lan. iig iedereen al zijn games meenemen (oud & nieuw) zodat we voldoende keus hebben. BTW... moderators moeten entree betalen
ik zal voor de zekerheid nog een 8 poortshub (10 mbit) meenemen (moet genoeg zijn toch?)met wat netwerkkabeltjes. en een paar stekker dozen! maar die stekker dozen moet iedereen gewoon zelf meenemen..