Rotterdam Racing zondag 7 augustus

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 19 jul 2005.

1. mars15

mars15 Guest

Op zondag 7 augustus wordt namelijk voor het eerst het evenement Rotterdam Racing georganiseerd. Tijdens dit grootste autosportevenement ooit in Nederland gehouden, zullen bolides uit de Formule 1 demonstraties geven in het centrum van Rotterdam.

MONACO aan de MAAS op zondag 7 augustus a.s. is een demonstratie en parade van internationale race-auto's en coureurs uit de hoogste raceklasses. Een uniek spektakel (geen wedstrijd) in hartje Rotterdam op een speciaal afgezet parcours. Hoogtepunt is de Formule 1-demonstratie.
    13:00u
    Warm up
    Voor wie er op tijd is: demonstraties en acts van het Formula Student Racing team (aan de TU gebouwde race-auto's), wereldkampioen stuntrijden op de motor Chris Pfeiffer en nog veel meer verrassende acts.

14:00u Start
    Officiële start en opening van het programma van Monaco aan de Maas vanuit de Paddock.

14:03u
    Kidsrights Parade
    Diverse race-klassiekers en recente droomauto's, waarmee door de Lions Club Rotterdam geld wordt ingezameld voor KidsRights. Met o.a. Christijan Albers, Gijs van Lennep, Cor Euser en auto's zoals de Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT en de Marcos. Speciale site van de KidsRights Parade!

14:30u Formule 3000 demo
    Demonstratie van een F3000-team. Het geluid van deze bolides zal een aardige opwarmer zijn voor de Formule 1!

14.45u
    Nader bekend te maken...
    15.05u
    Historische GP-motoren
    Een unieke club motorhelden uit de jaren '70 en '80 met tal van Nederlands, Europees en Wereldkampioenen. Aan de start ondermeer de wereldkampioenen Jan de Vries, Kent Andersen (Zweden) en Henk van Kessel. Daarnaast zijn ook kampioenen als Wil ‘de Witte Reus’ Hartog (foto), Cees van Dongen, Kees van der Kruys en Jan Kostwinder van de partij.

15.20u
    Historische Formule 1
    Show van Classic Team Lotus uit Engeland met vier befaamde F1 raceauto’s uit de jaren zeventig en tachtig. Het zijn de Type 49 (Jim Clark heeft er de GP Formule 1 van Nederland in Zandvoort mee gewonnen en Graham Hill is er in 1968 wereldkampioen mee geworden), de Type 72 (wereldkampioen in 1970 en 1972 (Jochem Rindt resp. Emerson Fitipaldi), de Type 79 (de beroemde ‘John Player Special ’ (foto); Mario Andretti en Ronnie Peterson zijn er 1e en 2e mee geworden bij de GP van Nederland in 1978) en de Type 101 (de gele ‘Camel’ auto van Nelson Piquet).

15.40u
    Dakar Parade
    Trucks en auto’s uit de Dakar Rally 2005 én 2006. Met bijv. Hans Bekx, Hans Stacey, Marcel van Vliet en Chris Leyds.

15.50u
    Le Mans
    Met ondermeer Jan Lammers in de Dome-Judd en de Le Mans Spyker (foto) vanuit de 24 uur van Le Mans 2005. Verder o.a. een Viper en een prachtige Bugatti uit de hele vroege racejaren.

16.10u Formule 1 demo
    Demonstratie van Minardi F1-coureur Christijan Albers.

16.30u
    Einde programma

En wie gaat er hier naar toe ? Albers zal ook rijden hier ik ben benieuwd

2. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk ik alleen naar de F1 demo:) de rest vind ik niet zo interesant

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga hier zeker heen! Heb dit jaar helaas de Masters gemist, maar toen ik hoorde van dit wist ik al dat ik zou gaan :D
    Dit wordt echt wel vet denk ik _O_

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Was wel op de masters :D en wil hier ook wel heen, weet alleen nog nie cker of ik kan....

5. JeePee

JeePee Guest

Denk je dat je dan nog een fatsoenlijk plekje kan vinden :+
    Ik ga hier waarschijnlijk wel heen. Niet op een tribune ofzo (60,- dacht ik) maar gewoon staanplaatsen.

6. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    hmmz...is vandaag een pakketje aangeboden, maar ik was niet thuis... Kan het morgen afhalen op het postkantoor:), khad ff op afzender gezocht op internet en zag dat het van rotterdam racing afkwam, wordt dus afw88...Khoop VIP Kaarten:)

7. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Haha, heb 2 kaarten gewonnen...tribune kaarten + paddock _O_ :cool:

8. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    lucky basterd

9. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij las ik in 'Formule 1' net dat het team van williams er ook is! En die 'john player special' is wel heel vet :D. Zeker aanwezig!

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik ga wel..woon toch in rdam dus lekker makkelijk

11. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Rotterdan spant wel de kroon met vette evenementen deze zomer, na de red bull air race nu dit. :D. Had Eindhoven maar eens zoiets vets....

12. mars15

mars15 Guest

en dance parade :)

als goed weer is maar dan ook echt goed veel zon dan ga ik ook wel

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In je profiel staat anders Roffa? :confused:

14. mars15

mars15 Guest

das die negert naam die ze er aan geven :'-( :{ :'-(

15. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Kloteweer toch he :mad:. De hele zomer verpest door die regen hier. Alle evenementen lijden eronder. Die F1 wagens kunnen maar weinig op een stratencircuit in de regen.

Nou ja, morgen paraplu mee en een extra lading drank. Komt het vast wel goed :D.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga er morgen ook naar toe! M'n vriendin woont in Rotterdam dus dat is makkelijk.. :)

Ho Pin Tung geeft een demo in de Williams en Albers in de Minardi..wordt dus lekker knallen! :cool:

17. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    en Doornbos, niet te vergeten;) :cool: Hopelijk is het een beetje redelijk weer O-)

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mja..maar Minardi is Minardi! :+

19. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Maar Albers is geen Doornbos;):+

kga ook lkkr, heb tribunekaarten + paddock en Doornbos heeft me al 2 caps beloofd O-) :cool:

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mja ik ga gewoon aan de kant staan. Heb geen zin om €60,- te betalen voor een tribuneplek.

Deel Deze Pagina