routebeschrijving naar gameplay

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door screwface, 10 sep 2004.

1. screwface

screwface Madden Master

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo weet er iemand welk treinstation ik moet pakken om bij de jaarbeurshallen te komen morgen en weet er miss ook iemand hoe duur het is vanaf Amsterdam CS?

2. crazysoldier

crazysoldier -

Leuk Bevonden:
    0
    utrecht centraal, prijs kijk op www.ns.nl

3. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Retourtje 2de klas is 10,80 en je moet natuurlijk Utrecht Centraal hebben. Daar moet je in de richting van het Beatrixgebouw en de Jaarbeurshallen lopen en dan zal het zich allemaal wel wijzen lijkt me!

Als je niet weet welke kant je op moet, ga dan in de centrale hal op het station met je snufferd naar het grote blauwe informatiebord staan en loop vervolgens rechtsaf, dan kom je er wel.

4. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Kan trouwens iemand met 100% zekerheid zeggen dat je kaartjes kan kopen aan de deur? Of is het echt alleen voorverkoop?

Alvast bedankt!

PS: info al gevonden

Laatst bewerkt: 11 sep 2004
  5. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
  6. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    zullen we ook een thread maken wat iedereen aandoet, dan hebben we alles gehad (ik doe een zwart shirt met (lange)witte mouwen aan :D)

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    ik moet verd%mm&h 38, (nog wat) euro betalen ......omgerekend 38+38=76 + 10% is..erm...83,60 gulden :confused:...reken maar op zo'n 85 gulden :p..naja we doen nix meer guldens dus ik kom op zo'n 40 euro uit alleen al van het reizen 8)

8. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik ga retour met de trein van eindhoven = 20.60 €

valt toch nog mee?

9. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    voor mij kost het niet al te veel denk ik :p
    maarja ik draag waarschijnlijk een trui met Mother**cker erop :p zoals gewoonlijk, heel misschien een kaartje met me naam erop Dark Martini :cool:

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Misfits t-shirt, baggy broek, kisten met rode veters. Gemillimeterd koppie. Mij herkennen jullie wel. :p

Deel Deze Pagina