1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Router/xbox probleem

Discussie in 'Games' gestart door GUnit 020, 2 jul 2004.

1. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Nee had het over die router. Stond in het snelstart boekje van die Vigor router. Wil eerst ff kijken of ik dat kan instellen en dat dan Live het weer doet, want het doet het al 10 maanden achter elkaar probleemloos. Maar ik weet dus niet waar ik 'HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\interface-name' moet invoeren :confused:

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja maar dat gaat niet werken ... je moet de helpdesk bellen van provdier ... als je in windows de mtu waarde veranderd ... veranderd deze niet op je xbox ... alleen de waarde van windows veranderd ... en de zwakste schakel is leading ... je modem (dus bel de hepdesk van je provider als het hier voor gewerkt heeft)

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is een instelling van je Windows PC en dat heeft met je situatie niets te maken. Met die parameter verander je de MTU size van je PC, maar aangezien je een router gebruikt heeft je PC er niest mee te maken. Dus niet in je registry gaan klooien, want dan loop je alleen maar kans dat je je Windows om zeep helpt en je PC moet formatteren!

4. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    ...Zucht... Beste is dus om te gaan bellen en klagen bij mn provider?

Deel Deze Pagina