1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Routers welke kan ik gebruiken voor xbl

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 sep 2002.

1. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja bij xbox connect moet dat zowiezo dus maar je ken er wel achter komen door naar het live menu op je dashboard te gaan en dan naar network settings en dan connect aanklikken, als alle bolletjes groen zijn werkt het en als je dan op y drukt dan krijg je een rapport te zien met info over snelheid enzo

2. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen als je nog een router moet halen doe dan niet stom en haal er gewoon eentje die in het lijsje van microsoft staat dan weet je zeker dat ie werkt.
    klik hier voor de door ms ondersteunde routers

ikzelf heb de linksys BEFSR41 V2 en die kost nog 82 euro die is erg uitgebreid en staat ook in het lijssie van ms.
    je kunt de linksys hier bestellen.

Laatst bewerkt: 24 feb 2003
  3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    waarom ken je die routers waarvan microsoft zeg dat ze het cker wete doen, ni gwoon bij dixons kopen? of een andere grote zaak?

4. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, ik dacht dat mijn reply duidelijk aan Renzo gericht was.

Maar ik wist niet dat KPN ook gebruik maakte van routers met ingebouwd modem ipv een gewoon modem.

5. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die van belkin hebben ze bij de media markt

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    ok gaak 'm daar wel hale

7. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een alcatel router, kan die ook?

8. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook die linksys 41 v2...79 euro

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zal echt wel goedkomen! tenminste dat hoop ik want ik heb ook @home besteld..

10. Hotshot

Hotshot Guest

Hey, ik heb zo'n Edimax Router Br6004+
    Dat ding heb ik weggezet, ik deel nu zo'n chello modem van mn broer met hem..Ik wou dus op XbConnect spelen, dus ik connectte mn xbox met die router, er stond steeds ip conflict blablabla, toen ineens deed ie het...de volgende dag zou ik met Wixx geloof ik spelen, alles viel weg....mn internetverbinding, alles...en nu weet ik niet hoe ik em weer moet configureren..in die handleiding staat dat ik gewoon alles moet inpluggen enzo, en dat ie automatisch alle servers en een ip adres detecteert..

11. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

kl#tezooi welke moet ik nou nemen>
    die die ze bij dixons verkopen :mad: of een ander

12. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    sitecom broadband draait bij mij als n zonnetje

13. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Hoef je met een router niet meer alle gegevens in te vullen zoals IP enzovoort?

14. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    alles via dhcp bij mij. alleen moet je wel de door je provider uitgegeven naam aan je router geven, deze krijgt dan van de provider een ip-adres. voor je interne pc's en xbox deelt de router zelf ip-adressen uit (router is ook dhcp server) daar hoef je je dus niet druk over te maken.

15. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Heb je een PC nodig als je een router gebruikt?

16. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nee. Ik zou de vraag zelfs bijna willen omdraaien.

Als je meerdere systemen (PC's, consoles, whatever) tegelijkertijd aan een persoonlijk internet abonnement wilt hangen dan heb je altijd een router nodig. Er zijn drie soorten routers te onderscheiden:

1: Een kabelmodem met ingebouwde router (bijv Alcatel).

2: Een PC die als router dient (Middels ICS of "Delen van de Internet Verbinding")

3: Een losse router, als dan niet speciaal voor ADSL.

Onder kopje 3 vind je de routers waarvan Microsoft bevestigd heeft dat ze werken. Onder die kop kun je ook bijv de Vigor 2200E plaatsen, en de andere routers die al genoemd zijn als werkende router.

17. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    E-Tech ADSL router met 4-poorts ethernet switch
    Iz dit een geschikte router kan niets vinden op Xbox.com. Mischien heeft iemand er ervaring mee??

18. XantiumX

XantiumX X- User

Leuk Bevonden:
    0
    Als je PC meerdere netwerkkaarten heeft maakt het tog niet uit wat voor modem (bijv. usb) je hebt.

Dan kan je toch alles gewoon via ICS doen?

>> kent iemand een usb router ??
    :confused:

19. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Arg ik weet heus wel wat een router is, alleen bij die standaard dingen van kpn zit het modem gewoon in de router.

Deel Deze Pagina