1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rpg's

Discussie in 'Algemeen' gestart door RizlaPlus, 8 feb 2003.

  1. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    he en ''Pirates of the Caribbean'' dan??

    die wordt ook heel goed. beetje met je schip galjoenen enteren
     
  2. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    is alleen maar beter minde rpg's
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    .

    volgens mij niet geheel wat we onder rpg verstaan?
    en het lijkt me niet egt zo'n top game neway..
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat wordt dan onder 'echte' RPG's verstaan? Ik heb wel eens gehoord dat bijvoorbeeld Final Fantasy eigenlijk geen RPG is.

    Maar over het Topic. RPG op de xbox. Morrowind is nu nog het beste dat je als RPG op de xbox kunt krijgen. Maar ik zit volverwachting met kloppend hart te wachten op Knights of the old Republic.
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Morrowind echt een topspel. In mijn mening de beste singelplayer tot nu toe. (Naast Halo, maar dat is een ander genre) :9 :+
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik ben ook heel benieuwd naar KotoR, want ik heb geen Live, dus focus ik vooral op singelplayer, en dat is echt top bij Morrowind (wel ff doorbijten aan et begin). :D
     
  7. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    pirates of the caribean helemaal vergeten eigenlijk, lijkt me echt vet cool. Pirates vroeger op de ouwe pc en op de genesis waren toen best cool. En dan nu compleet met mooie graphics, stormen, big battles. woot
     
  8. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar met de pc-versie kan je eigen maps en armor en wapens maken :9
     
  9. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Hup, allemaal wegwezen uit deze thread en morrowind halen en/of spelen!
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    morrowind heeft te veel bugs, ik w8 op sw; kotor..:p
     
  11. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens,zo ziet mijn "Wanted lijstje" qua RPG's er ook uit.
     
  12. So1aris

    So1aris Headshooter

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het altijd opmerkelijk dat mensen tijden zitten te wachten op een spel. Sommige spellen die op de zogenaamde wanted lijstjes staan, komen pas over maanden, zoniet jaren uit.

    Focus wat meer op spellen die er al zijn, in plaats van te zitten wachten tot je oud bent. Er zijn op dit moment vast spellen die je boeien.
    Persoonlijk kijk ik vol verwachting naar Knights of the old republic. Maar ik zorg er wel voor dat ik genoeg te doen heb (xboxen) tot juni. Ik ga niet uren zitten turen naar lelijke screens, ik speel gewoon door tot de dag dat het spel er is. Het heeft namelijk geen zin om te wachten op een spel, het heeft alleen zin om een spel te spelen.
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ik gaf alleen ff een lijst me de rpg's die ik egt zou willen hebben, de 1e die ik ga halen is natuurlijk ook kotor, en de reden dat fable die egt pas over een tijd uitkomt erop staat is omdat het beloofd en geheel vernieuwende rpg te worden... de beste rpg wellicht voor alle platformen..
    maar omdat de xbox maar een beperkt aantal rpg's kent voor het komende jaar die nu in ontwikkeling zijn, kreeg ik dus een lijstje met veel belovende titels maar die wel nog even duren voordat ze er zijn..
    en totdat kotor uit komt zit ik natuurlijk ook gewoon andere games te spelen, maar ik kijk er wel naar uit want ik wil egt weer is een goede rpg spelen..
     
  14. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    True Fantasy Online gaat ook heel leuk worden.
     
  15. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja ik houd het toch bij Pirates of the caribbean, SW: KotoR en Fable
     

Deel Deze Pagina