RSC2 Dirty Disc Errors

Discussie in 'Algemeen' gestart door BounceMeister, 19 mei 2004.

1. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer had jeje xdoos precies opgestuurd? Maandag?
    Ik namelijk Dinsdag en heb gister microsoft gebeld, ik krijg waarschijnlijk een hele nieuwe xbox. Dus alle savegames ben ik al kwijt, maarja zolang'de xbox deze keer maar prima werkt en hopelijk krijg ik hem morgen dan anders word ik echt gek :'-( .

2. gerjan

gerjan Guest

Haha en dan te bedenken dat je dmv het pot tweaken van je drive dat probleem zo kan oplossen:p gewoon de lens wat beter afstellen en niet van die slechte cd/dvd lens clean troep gebruiken:)

overigens wel een secuur werkje, maar wel gratis:p gaat dmv 2 of 4 mini schroefjes iets te draaien.

Mijn philips pakt nu nagenoeg alles, en nooit een dirty disc error.

3. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb net mijn mailtje gehad, dat hij verzonden is. Met een beetje mazzel en als ups beetje volgens een vast schema ofzo werkt (zal toch wel) heb ik hem dus ook morgen terug :) Top service in dat geval.

14de gebeld
    15de opgehaald door ups
    16de door ups in duitsland afgeleverd
    17de reparatie klaar/ verzonden
    18de Hopelijk weer terug :) (net als mijn cijfers, wordt met een beetje mazzel een geslaagde dag :))

4. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb net gebeld, en krijg hem pas volgende week :mad: .
    Ben echt pissed.

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Krijgt er 1 een nieuwe xbox hoor :+ Het is jammer voor je dat het ietsje langer gaat duren, maar om daar nou zo pissig van te worden. Ik geef toe, ik begon zelf ook een beetje last te krijgen van onthoudingsverschijnselen maar de service die MS biedt is echt top en ik denk dus dat het vast niet lang zal duren voordat jij weer kan genieten van je nieuwe(!) xbox.

Ik weet niet hoe jij bij die schroefje ken komen zonder de garantiezegels te doorbreken, maar ik vind het op deze manier ook zeer gladjes en probleemloos verlopen hoor. Misschien wel een tip voor mensen waarbij de garantie al verlopen is.

Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  6. Offtrack

Leuk Bevonden:
    6
    Jah ik heb hem terug... op de 18de :)
    Met mijn savegames er nog op..
    Ik kan alleen rsc2 nog ff niet testen.... eerst mijn cijfers ophalen!
    Ik ben geslaagd!!! :D:D:D:D:D

7. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Beter, kheb hem ook toch nog terug gekregen vandaag.
    Ga nu weer verder met waar ik gebleven was.

8. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zit er nu een andere drive in? Er zit toch een papiertje bij met daarop aangekruist wat ze vervangen hebben? Heb je een ander merk drive gekregen? Dat kan je zien aan het laatje.

9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Bij mij zit het oude laatje er nog in, maar ze hebben wel de drive vervangen. Hij maakt iig een beetje ander geluid als hij draait of gaat laden en ook bij het open en dichtdoen.

10. Offtrack

Leuk Bevonden:
    6
    Er zat nergens iets bij over wat ze gedaan hadden, maar ik heb het vermoeden dat er een nieuwe drive in zit idd...
    Geen getik meer, van lens die heen en weer schiet ofzo, als ie het ff niet meer wist. Hij werkt ook gewoon beter dan ooit; RSC2 spelen zoals het bedoelt is...:)

11. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben bijna alles aangekruist, en heb de samsung drive gekregen nu kan ik ook eindelijk cd-r cd's erop gooien. Hij maakt alleen een klein beetje meer herrie maar werkt weer goed.

Deel Deze Pagina